بالاخره بازی یوونتوس و ناپولی برگزار می شود؟

دیدار یوونتوس و ناپولی در حالی باید امشب برگزار شود که مسئولان سلامت ناپولی اعلام کرده‌اند این تیم نباید به تورین سفر کند و یووه ای ها هم گفته اند در هر صورت در زمین بازی حاضر می‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، دو تن از بازیکنان تیم ناپولی به کرونا مبتلا شده‌اند و چند نفر از کادر تیم یوونتوس نیز با این بیماری درگیرند، یووه ای ها گفته‌اند در زمین بازی تحت هر شرایطی حاضر می‌شوند و ناپولی به خاطر قوانین شهر ناپل مشکلاتی برای سفر به تورین دارد؛ برگزاری حساس‌ترین بازی هفته سوم سری آ در هاله‌ای از ابهام است.

مشکلات کرونا هر روز بیش از روز قبل در دنیای فوتبال تأثیر خود را می‌گذارد. این بار کرونا در ایتالیا باعث دردسر شده و برگزاری حساس‌ترین بازی این هفته رقابت‌های سری آ کاملاً در ابهام است. بر اساس قوانین تیم ناپولی تعداد کافی بازیکن را برای حضور در بازی در اختیار دارد و به همین خاطر باید در این بازی حاضر شود اما قوانین بهداشتی در ناپل باعث شده تا این تیم در سفر به تورین با مشکل مواجه شود.

باشگاه ناپولی همچنان هیچ اظهارنظری در این رابطه انجام نداده و مشخص نیست بالاخره تصمیم می‌گیرند در این بازی حاضر شوند یا تن به شکست سه بر صفر مقابل یوونتوس خواهند داد. البته این مشکل تنها مربوط به ناپولی می‌شود چرا که تیم‌های دیگری همچون میلان، آتالانتا و تورینو نیز بازیکنان مبتلا به کرونا داشته‌اند اما از لحاظ منع سفر، نکته‌ای به آن‌ها گوشزد نشده.

سری آ نیز در رابطه با این مسئله موقعیت خود را کاملاً مشخص کرده و در نظر دارد که این بازی را برگزار کند، تصمیمی که قطعاً به مذاق ناپولی‌ها خوش نمی‌آید. البته این باشگاه از طرفی بر طبق برخی قوانین عمل می‌کند که باعث شده تا برخی به قوانین لحاظ شده در رابطه با دستورالعمل‌های بهداشتی اعتراض کنند، چرا که همه چیز واضح نیست و برخی حفره‌های قانونی وجود دارد.

به هر ترتیب باید تا چند ساعت آینده باشگاه ناپولی مشخص کند که آیا در بازی حاضر خواهد شد یا خیر؛ یوونتوس برای بازی آماده است و احتمالاً امید دارد با عدم حضور یاران ناپولی در این مسابقه، سه امتیاز ساده را نصیب خود کند.

کد خبر 447985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.