آسفالت ۶۸ هزار مترمربع از معابر سقز

معاون عمرانی شهردار سقز گفت: در نیمه اول امسال بیش از ۶۸ هزار مترمربع از خیابان‌ها و کوچه‌های اصلی و فرعی این شهر مرمت، بهسازی و روکش آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، بهزاد اسماعیلی با اشاره به روکش آسفالت هفت خیابان و ۱۶ کوچه در این شهر اظهار کرد: ساماندهی پایانه مسافربری سقز شامل ساخت مغازه‌ها، طراحی ورودی ترمینال، زیرسازی و تسطیح لاین خروجی، پیاده روسازی و ترمیم سنگ‌فرش، جدول گذاری، بتن ریزی و تسطیح بخش‌هایی از معابر و لکه گیری و آسفالت کوچه محلات از جمله اقدامات شهرداری در شش ماه گذشته است.

وی اضافه کرد: پنج خیابان جدید نیز در سطح شهر ایجاد و روکش آسفالت شده و عملیات احداث خیابان‌های ۲۴ متری موکریان و پروین اعتصامی نیز در دست اجراست که بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید و زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون عمرانی شهردار سقز افزود: احداث بلوار ۲۴ متری پروین اعتصامی تا مسجد حضرت یوسف و خیابان ۲۴ متری موکریان با اعتبارات داخلی شهرداری، شامل طراحی و آسفالت خیابان، جدول گذاری و پیاده روسازی در دست اجراست.

اسماعیلی به طراحی و ساماندهی ورودی محله قوخ شامل پیاده روسازی، ساخت باکس‌های فضای سبز و جدول کاری اشاره کرد و یادآور شد: کارگروهی برای اصلاح هدایت آب‌های سطحی با هدف رفع مشکل آبگرفتگی معابر در مواقع بحرانی تشکیل شده و با شناسایی ۴۱ نقطه، عملیات اجرایی در چند محل جهت رفع مشکل این نقاط شروع شده است.

وی ساخت کانال هدایت آب‌های سطحی شهرک دانشگاه اشاره کرد و گفت: این طرح در سه فاز با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در حال انجام است و بهره برداری از این کانال تأثیر بسزایی در رفع مشکل در زمان اوج بارش دارد و با دال گذاری فاز دوم آن امیدواریم در پایان آبان ماه ضمن پایان عملیات ساخت، به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی شهردار سقز با بیان اینکه خدمات رسانی شایسته به شهروندان از اولویت‌های کاری این حوزه است، تاکید کرد: لایروبی رودخانه سقز با استفاده از ماشین آلات شهرداری در ۲ نوبت صبح و عصر در حال انجام است و تاکنون بیش از ۶ هزار سرویس گل و لای از بستر رودخانه برداشت شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 447967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.