به ساکت و محرم در این راه اعتماد کامل داریم

پانصد و هفتاد و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "واقعیت‌ها و محدودیت‌های پیش روی سپاهان در نقل و انتقالات" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به یادداشتی از مرتضی رمضانی‌راد دارد. سردبیر این روزنامه نوشته با رویکردی که از محمدرضا ساکت و روحیاتی که از محرم نویدکیا سراغ دارد، قطعاً آنها اهل خریدهای متوسط و بی‌کیفیت برای فعال نشان دادن کاذب خود در فصل نقل و انتقالات نیستند. در این بین نیم نگاه به سایر بازیکنان با تجربه‌ای که شاید بتواند رضایتنامه خود را دریافت کرده و برای تقویت تیم مفید باشند، دارند. همچنین استفاده از پدیده‌های آکادمی و چهره‌های جوانی که احتمالاً ستاره‌های فردای سپاهان و فوتبال ایران باشند قطعاً مثمر ثمر است.

"موفق باشی محمد" تیتر دیگری از این رسانه است که به جدایی محمد طیبی از سپاهان پرداخته است. طی روزهای گذشته طیبی با محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان و مسئولان این باشگاه مذاکراتی داشت و سرانجام روز گذشته با دریافت رضایتنامه رسماً از این تیم جدا شد. محمدرضا ساکت هم در دیداری با محمد طیبی، ضمن اهدای یادمان این باشگاه به وی برای این بازیکن ارزنده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

"بیرانوند به تیم ملی دعوت نشد" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به دعوت نشدن بیرانوند به تیم ملی دارد. به نظر می‌رسد گلر شماره یک تیم ملی در سال‌های اخیر جایی در تفکرات اسکوچیچ ندارد. هم اکنون علیرضا بیرانوند در آنتورپ بلژیک نیمکت نشینی شده و جایی در پازل تاکتیکی اسکوچیچ ندارد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 447965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.