۸۵۰ سایت مخابراتی اصفهان مجوز از شهرداری ندارد

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حدود یک هزار و ۱۵۰ سایت مخابراتی در شهر وجود دارد که از این تعداد تنها ۳۷۰ سایت دارای مجوز از شهرداری است.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان متنوع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های تأسیسات شهری را در اختیار دارد که شامل تمامی تأسیسات آبرسانی و آبیاری، آبنماها، روشنایی پارک‌ها و اماکن عمومی، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر، پل‌های معابر اصلی شهر، شبکه توزیع برق محلی شهرداری و تجهیزات مربوط به مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و بازی کودکان در پارک‌هاست.

وی افزود: در شهر اصفهان بیش از یک میلیون تجهیزات برای نگهداری در اختیار مدیریت بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری است که بموقع و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده سرویس‌دهی می‌شود.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شهر اصفهان، تصریح کرد: ساماندهی، تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی سطح شهر از سال‌های گذشته اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و ۱۵۰ سایت مخابراتی در شهر موجود است که در اختیار سه اپراتور تلفن همراه قرار دارد، گفت: از این تعداد تنها ۳۷۰ سایت مجوز از شهرداری دارد.

حسینی ادامه داد: الزام به دریافت مجوز برای نصب سایت از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفته است و این موضوع از همان موقع به اپراتورها و سازمان‌های مربوطه مخابراتی اعلام شده است و نهایتاً تا دو ماه آینده باید وضعیت سایت‌های بدون مجوز مشخص شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه زیباسازی دکل‌های مخابراتی، گفت: اصلاح و بهبود سیما و منظر شهری، کاهش تعداد دکل‌ها در شهر با توجه به استفاده مشترک اپراتورها از یک دکل و جمع آوری دکل‌های مستقر در فضاهای مسکونی، آموزشی، بهداشتی از نتایج اجرای این پروژه است.

کد خبر 447938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین محزونیه IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام اتفاقا در بسیاری مواقع علت افت کیفیت پوشش آنتن و اینترنت اوپراتورها همین بی تی اس های بی مجوز هستند و باعث تداخل فرکانس می شوند نتیجه آنکه در برخی از مناطق آنتن و اینترنت لحظه یی مطلوب و لحظه یی دیگر ضعیف می شود.