حضور سپاهان به لیگ دو و میدانی اعتبار بخشید

مربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: سپاهان بعد از ۱۷ سال در دو و میدانی تیم داری کرده که اتفاق خوبی برای این رشته است. البته سال گذشته هم تیم داری کردند ولی بودجه‌ محدودی در نظر گرفته شد که امسال با یک برنامه ریزی دقیق پا به عرصه مسابقات گذاشتیم.

محمدرضا محققی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با قهرمانی سپاهان در مسابقات دو و میدانی اظهار کرد: سپاهان بعد از ۱۷ سال در دو و میدانی تیم داری کرده که اتفاق خوبی برای این رشته است. البته سال گذشته هم تیم داری کردند ولی بودجه محدودتری در نظر گرفته شد که امسال با یک برنامه ریزی دقیق پا به عرصه مسابقات گذاشتیم.

وی ادامه داد: توسط باشگاه سپاهان حمایت خوبی شد. ۱۸ سال پیش زمانی که ورزشکار بودم قهرمان شدیم و امسال در سمت مربی قهرمانی به دست آوردیم که افتخار بزرگی برای دو و میدانی اصفهان است.

مربی تیم دو و میدانی سپاهان با بیان اینکه حضور باشگاه سپاهان در لیگ برتر دو و میدانی به آن اعتبار بخشید، تصریح کرد: از مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان و رئیس هیئت دو و میدانی به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم. دور اول مسابقات را مسعود تابش مدیر عامل باشگاه بود که او هم زحمات زیادی کشید بعد از آن محمدرضا ساکت آمد که در جشن قهرمانی حضور داشت و این باعث دلگرمی بازیکنان بود. این مدیرعامل یک چهره شناخته شده و با سابقه در ورزش کشور است.

محققی اضافه کرد: می‌دیدم ورزشکاران ملی باشگاه سپاهان از حضور ساکت و مقامات بالا باشگاه خوشحال بودند و برنامه سال‌های آینده گفته شد که انگیزه دو برابری به این ورزشکاران داد. امیدوارم شاهد کسب عناوین قهرمانی در مسابقات بین المللی برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشیم.

وی در خصوص حضور باشگاه‌های بزرگ در لیگ دو و میدانی، خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم‌هایی مثل ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور هم در لیگ دو و میدانی حضور پیدا کنند تا یک لیگ پویا داشته باشیم.

مربی تیم دو و میدانی سپاهان افزود: وقتی رکورد ملی و باشگاه‌ها شکسته می‌شود نشان می‌دهد سطح مسابقات بالا بوده است. به دلیل شیوع کرونا و نبود تمرین مناسب پیش بینی می‌شد سطح مسابقات پایین باشد ولی تا پایان مسابقات آقایان ۲۰ رکورد ملی و تعدادی رکورد باشگاهی کشور شکسته شد. اگر در این رشته به خصوص بخش بانوان یک سرمایه گذاری خوب بشود می‌توانیم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم.

کد خبر 447927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.