اختصاص بودجه‌های محرک توسعه در منطقه دو گره‌گشای مشکلات است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: اختصاص بودجه‌های محرک توسعه گره‌گشایی بسیاری از مشکلات این منطقه خواهد بود و می‌تواند به ایجاد تغییر و تحول اساسی در منطقه کمک کند.

کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تخصیص بودجه‌های محرک توسعه به مناطق کمتر برخوردار و در حال توسعه کمک زیادی خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از بودجه محرک توسعه برای منطقه دو گفت: از محل اعتبار در نظر گرفته شده بودجه محرک توسعه منطقه، ملکی برای احداث پارکینگ طبقاتی نبش میدان جمهوری اسلامی خریداری شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه دو در حال توسعه است، افزود: اختصاص بودجه‌های محرک توسعه گره‌گشای بسیاری از مشکلات این منطقه خواهد بود و می‌تواند به ایجاد تغییر و تحول اساسی در آن کمک کند.

وی در خصوص بودجه سال جاری این منطقه گفت: بودجه منطقه دو شهرداری در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است که تا پایان شهریورماه ۲۹ درصد آن محقق شده است.

حقانی با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه دو تصریح کرد: قیمت پایین زمین ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران است که خوشبختانه در یکسال گذشته با جذب شرکت تعاونی سازمان‌های دولتی و خصوصی مراحل دریافت پروانه ساختمانی برای انجام ساخت و ساز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در خیابان امام خمینی امکان احداث تجاری‌های خاص با کاربری‌های ویژه وجود دارد و منطقه دو آماده تعامل با سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 447922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.