انجام ۱۸۰۰ عملیات آتش‌نشانی در فردیس

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از انجام یک هزار و ۸۰۰ عملیات آتش‌نشانی در شش ماه ابتدای سال جاری در این شهر خبر داد.

حسین عاشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد شش ماه ابتدای سال جاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، اظهار کرد: در این مدت مجموعاً یک‌هزار و ۸۰۰ مورد عملیات آتش نشانی در فردیس ثبت شده است که از این تعداد ۶۹۶ حادثه حریق و ۴۹۸ دیگر انواع حوادث بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع عملیات‌های انجام شده در این شهر در نیمه نخست امسال ۱۲۰ مورد همکاری و کمک و ۲۸۰ مورد خدمات بین راهی و استقرار نیروها در معابر بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با بیان اینکه آتش‌نشانان این سازمان با انجام عملیات‌های امدادی از ایراد حدود ۸۳ میلیارد تومان خسارت جلوگیری کردند، گفت: آتش نشانان شهرداری فردیس مجموعاً هزار و ۴۵۸ ساعت در عملیات امداد شرکت کرده‌اند.

عاشوری از ارائه دستورالعمل‌های ایمنی به واحدهای تجاری فردیس و توزیع بروشور آموزشی با موضوع ایمنی و زلزله میان شهروندان خبر داد و تاکید کرد: ۲۰۰ مرکز و ۱۵۰ مکان عمومی پرخطر در شش ماه ابتدای سال جاری در فردیس شناسایی شده است.

وی از شناسایی زمین‌های مستعد حریق علفزار در فردیس خبر داد و تصریح کرد: دستورالعمل‌های لازم به صاحبان این زمین‌ها ارائه شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از صدور اخطار ایمنی برای ۵۰۰ واحد صنفی، تجاری و صنعتی در این شهر خبر داد و افزود: برای آموزش پرسنل آتش نشان در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان اقدامات لازم شده است.

عاشوری با اشاره به جمعیت نیم میلیون نفری فردیس و لزوم افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در هنگام حوادث احتمالی، گفت: دو ایستگاه با سازه سبک در مساحت‌های ۱۴۰ مترمربعی به ایستگاه‌های آتش نشانی شهر فردیس افزوده شده است.

کد خبر 447910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.