نمی‌توان با مدیریت نشسته تهران را مدیریت کرد

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با مدیریت نشسته و جلسه کاری از پیش برد و باید با جدیت تمام برای وصول ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه مترو تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسن رسولی در بررسی یک فوریت اصلاحیه بند ۱ تبصره ۴ مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران و مجوز انتشار ۴۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران، خطاب به معاون حمل و نقل ترافیک درباره لزوم وصول ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال ۹۸، اظهار کرد: تاکید می‌کنم که اولویت اول شورای پنجم، حوزه حمل و نقل عمومی و توسعه آن است و مدعی هستم که در این زمینه کوتاهی نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اما از نظر شورا، شما آقای مناف هاشمی و شهردار و معاونان و اصحاب مدیریتی ایشان یک گروه هستید. امروز بیش از دو ماه است که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد شهرداری در بانک رفاه مانده است. خواهشمندم به جای اینکه جلسات خود را با مقامات در صحن شورا گزارش کنید، این مبلغ را نقد و خرج کنید.

خزانه دار شورای شهر تهران تاکید کرد: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با مدیریت نشسته و جلسه کاری از پیش برد، شما باید با جدیت تمام برای وصول این اوراق مشارکت تلاش کنید و پشت در اتاق رئیس جمهور مصرانه حضور داشته باشید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: بانک مرکزی و سایر مقامات کشور بدانید که نمی‌توان با این شیوه پایتخت را مدیریت کرد. شرایط بحرانی است و باید مدیریت بحران انجام دهید.

کد خبر 447905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.