فینال لیگ قهرمانان آسیا در آزادی؟

یک خبرنگار معتبر عربستانی با یک ادعای جنجالی معتقد است فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته شنبه _۱۲ مهر_ با برتری مقابل النصر عربستان برای دومین بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

سرخ پوشان پایتخت سال گذشته و با وجود پنجره نقل و انتقالاتی بسته و با یک عده بازیکن جوان و نیکمت خالی، تحت هدایت برانکو به فینال رسید.

آنها در دیدار رفت فینال مقابل کاشیمای ژاپن دیدار رفت را دو بر صفر واگذار کردند، اما با وجود امیدواری به دیدار برگشت نتوانستند در آزادی و مقابل دیدگان هواداران خودی جام را بالای سر ببرند.

در لیگ قهرمانان امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا AFC بالاخره تصمیم گرفت بازی‌ها به صورت متمرکز و تک حذفی در کشور قطر برگزار شود.

پرسپولیس با کادرفنی و بازیکنان جدید امسال هم به فینال رسید، اما در اتفاقی جالب حالا سعید الحارثی خبرنگار مطرح عربستانی ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

او نوشت: "فینال لیگ قهرمانان آسیا ٢٠٢٠، روز ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تصمیم برای حضور تماشاگران بر عهده فدراسیون فوتبال ایران و کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیاست! "

پیش از این توسط AFC اعلام شده بود فینال این رقابت‌ها ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب برگزار می‌شود با این حال مشخص نیست چرا این خبرنگار چنین ادعایی را مطرح کرده است.

کد خبر 447888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.