پیگیر جذب ۴۵۶ نفر نیروی عملیاتی در آتش‌نشانی اصفهان هستیم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: پیگیر دریافت مجوزهای لازم برای جذب ۴۵۶ نفر نیروی عملیاتی در سال ۹۹ هستیم.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان به دلیل ویژگی‌های شغل خود همواره در معرض آسیب‌های جسمی و روحی قرار دارند و با توجه به اینکه وظیفه حفظ جان و مال شهروندان را بر عهده دارند استرس زیادی را متحمل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه آتش‌نشانان سرمایه‌های سازمان آتش‌نشانی بشمار می‌روند، تصریح کرد: آتش‌نشانان در هر مأموریت به طور معمول در معرض چندین عوارض از جمله استرس رانندگی و ترافیک، عوارض ناشی از صدای آژیر، بلندگو و نور چراغ گردان، عوارض ناشی از ترشح هورمون‌های دفاعی و آمادگی بدن در برابر حوادث، اثرات ناشی از حرارت در محل حریق، همچنین تماس یا جذب مواد شیمیایی از طریق پوست و صدمات فیزیکی در حین انجام وظیفه قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: خوشبختانه مکاتبه و رایزنی‌های صورت گرفته با مراجع ذی‌ربط جهت رفع مشکلات بازنشستگی آتش‌نشانان و پیگیری برای اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور در سال گذشته موجب بازنشستگی ۱۴۶ نفر از نیروهای عملیاتی بر اساس قانون مشاغل سخت و زیان‌آور آتش‌نشانی در ماه‌های پایانی سال ۹۸ شد.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش امکانات رفاهی برای کارکنان سازمان تلاش می‌کنیم تا وضعیت معیشتی آنان بهبود پیدا کند و دیگر دغدغه‌های مالی نیز به مشکلات شغلی آنها اضافه نشود.

آتشپاد گلابی گفت: در راستای توسعه منابع انسانی سازمان از طریق برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی در سال گذشته ۲۰۰ نفر نیروی جدید جذب سازمان آتش‌نشانی شد و دریافت مجوزهای لازم برای جذب ۴۵۶ نفر نیروی عملیاتی در سال ۹۹ در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پیگیری تبدیل وضع کارکنان شرکتی و قراردادی، صدور ۱۳ هزار اصلاحیه و حکم جدید برای پرسنل از طریق شهرداری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بررسی ارزشیابی و صدور احکام اجرای ارزشیابی پنج ساله از سال ۹۴ تا ۹۸، اصلاح عناوین شغلی پرسنل و اجرای چارت سازمانی نیز از دیگر اقدامات شده در راستای توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌ها و استعدادهای منابع انسانی است.

کد خبر 447883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام .ایا استخدامی در سال ۹۹برگزار میشه با اینکه میره سال بعد