۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
«یک وجب سلامتی» در مشهد

رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد، گفت: پویش «یک وجب سلامتی» کمک مردم برای مردم است و افراد داوطلب می توانند همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، وحید اکلملی در خصوص پویش «یک وجب سلامتی» اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده نکردن ساکنان حاشیه شهر از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، هزینه بالای آن یعنی ماهانه حدود یک میلیون تومان به ازای یک خانواده چهارنفره است.

وی افزود: تأمین این هزینه خارج از توان مردم است به همین دلیل به فکر چاره‌ای برای تولید ماسک چند بار مصرف برای این قشر از جامعه بودیم زیرا کمک‌های دولتی و NGO ها نهایتاً محدود به چند هزار ماسک خواهد بود و تداومی نخواهد داشت.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد اضافه کرد: باید به فکر چاره‌ای مفید، مؤثر و مستمر برای رفع این مشکل باشیم، آنچه در این پویش رخ داده، کمک مردم برای مردم است و مردم می‌توانند به چهار روش در این پویش همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله روش‌های همکاری با این پویش می‌توان به مشارکت در تهیه مواد اولیه همچون پارچه، کش و …، مشارکت در دوخت ماسک، مشارکت در بسته بندی و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار و اهدای ماسک آماده اشاره کرد.

وی گفت: خیران و شهروندان می‌توانند نوع مشارکت خود را به شماره پیامک ۱۰۰۰۸۸۰۸۸ ارسال کنند تا در اسرع وقت جهت تحویل و مشارکت در طرح با آنان تماس گرفته شود.

اکلملی ادامه داد: در این پویش هیچ گونه وجه نقدی از افراد دریافت نمی‌شود و افراد صرفاً از طریق چهار روش مذکور می‌توانند مشارکت داشته باشند که امیدواریم این پویش ملی با همراهی همشهریان و هموطنان مستمر و ادامه دار باشد.

کد خبر 447872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.