صدرالحسینی: رژیم صهیونیستی در یک سردرگمی قرار گرفته است

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: با گذشت بیش از دو ماه از شهادت علی کامل محسن، رژیم صهیونیستی هنوز در یک سردرگمی قرار گرفته و ارتش آن طی این مدت با توهم حمله نیروهای جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان دچار یک خود درگیری شده است.

سید رضا صدرالحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان اظهار کرد: بعد از جنگ ۳۳ روزه بین رژیم صهیونیستی و لبنان در سال ۲۰۰۶ وعده‌های جریان حزب الله و به ویژه دبیرکل آن، سید حسن نصر الله به عنوان وعده‌ای صادقه مطرح می‌شود. در این راستا بعد از به شهادت رسیدن علی کامل محسن، نیروی جریان مقاومت اسلامی لبنان توسط اسرائیل در مرز سوریه و لبنان، وعده انتقام خون این شهید توسط حزب الله مطرح شد.

وی افزود: با گذشت بیش از دو ماه از شهادت وی، رژیم صهیونیستی هنوز در یک سردرگمی است و ارتش این رژیم طی این مدت با توهم حمله نیروهای جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان دچار یک خود درگیری شده است که این موضوع باعث کشته شدن تعداد زیادی از نیروهای نظامی و تعویض برخی از فرماندهان اسرائیل در خطوط حماس و مرز لبنان شد.

این کارشناس مسائل منطقه گفت: در حال حاضر ارتش رژیم صهیونیستی دچار شرایط نامناسب روحی شده‌اند؛ زیرا سید حسن نصرالله بارها وعده انتقام خون شهید علی کامل را در سخنرانی‌های خود مطرح کرد، اما هنوز هیچ عملیاتی از سوی نیروهای مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اجرا نشده است.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به همین دلایل است که ارتش خود را بیش از ۷۰ روز به صورت آماده‌باش درآورده است.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان هیچ وقت عملیات سنگین و همه جانبه‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام نداده است؛ زیرا به عنوان نیروهای نظامی مدافع مرزهای لبنان شناخته می‌شود و تا امروز تنها در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به مرزهای کشورش به عنوان یک اهرم اقتدار عمل کرده است.

کد خبر 447870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.