روزنامه‌های ورزشی ۱۳ مهر؛ فاتحان غرب و قلب

پرسپولیس در روزی که تمام قدرت سعودی‌ها به تضعیف آنها بود با یک نمایش قدرتمندانه و توأم با غیرت ایرانی توانست تیم متمول عربستانی را به زانو در بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –یکشنبه ۱۳ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "فقط قرارداد سه ساله می‌بندم" مدعی شد فرهاد مجیدی مجیدی برای قبول هدایت استقلال از هیئت مدیره استقلال خواستار قراداد سه ساله شده است تا بتواند با تضمین و پشتوانه بهتری برای آینده تیم دوران بازی خود برنامه ریزی کند.

"گل" با عنوان"صعود از روی سعود" به پیروزی پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان پرداخت، پیروزی که چند ساعت بعد از محرومیت عجیب آل کثیر تمام فوتبال ایران را به شادی رساند و نشان داد تیمی که با سختی به این مرحله رسیده است را نمی‌توان با محرومیت یک بازیکن از پای درآورد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تکثیر آل کثیر" به پیروی سرخ‌پوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانمان آُیا پرداخت، جایی که با توجه به محرومیت آل کثیر به نظر می‌رسید سرخ‌پوشان از پس النصر بر نمی‌آیند ولی با درخشش سرخ‌پوشان آنها برای دومین بار در سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "AFC و سعودی‌ها حریف غیرت سرخ‌های ایران نشدند" به فشار همه جانبه کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس برای تضعیف این تیم پرداخت، تلاش‌هایی که از بخشش بن عطیه چند ساعت مانده به بازی الدحیل و محرومیت آل کثیر در آستانه بازی نیمه نهایی هیچکدام مانع صعود پرسپولیس نشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"فاتحان غرب و قلب" به درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان ُآسیا پرداخت، تیمی که با بازیکنان جدید که هرگز کنار یکدیگر بازی نکرده بودند پا به رقابت‌هایی گذاشت که باید هر سه روز یک بار به میدان می‌رفتند ولی با وجود تمام این مشکلات باز هم برای فوتبال ایران آبرو خریدند.

"شوت" با عنوان "آل پرسپولیس" و روتیتر عیسی را به صلیب کشیدند به محرومیت عجیب، پر ابهام و سنگین عیسی آل کثیر از رقابت‌های ورزشی پرداخت، محرومیتی که گویا بیشتر از دلیل خواستار داشتن یک بهانه بود.

" پرسپولیس" با عنوان"وطن یعنی هویت، اصل، ریشه" برد پرسپولس را یک برد وطنی توصیف کرد، بردی که مطمئناً تا سال‌ها در ذهن فوتبال دوستان ایرانی خواهد ماند و در کنار آن هرگز شیطنت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا هرگز فراموش نمی‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "به شما دو نفر در همه ابعاد اعتماد داریم" به اعتماد کلی هوادران سپاهان به مدیریت و سرمربی این تیم پرداخت، اعتمادی که همه طلایی دلان امیدوارند به موفقیت سپاهان در لیگ و حتی آسیا منجر شود.

کد خبر 447838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.