محرومیت عیسی انگیزه ما را چند برابر کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است محرومیت ناعادلانه عیسی آل کثیر چند ساعت مانده به بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انگیزه سرخ‌پوشان را چند برابر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با النصر عربستان اظهار کرد: زیاد نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم؛ زیرا دوست دارم از همه کسانی که در این راه پشتیبان ما بودند تشکر کنم و این برد را به همه مادران سرزمینم بخصوص مادر عیسی که دوست داشت پسرش بازی کند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: به همه از جمله بازیکنانم این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گویم؛ زیرا آنها در این دوره از مسابقات با وجود مشکلات زیادی که داشتند دویدند، جنگیدند و غیرت خود را نشان دادند و از حیثیت مردم دفاع کردند و آبروداری کردند؛ فقط دوست دارم از همه تشکر کنم، از همه آنهایی که دوست داشتند این تیم به فینال برود و خیلی‌ها که دوست نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باور داشتیم که می‌توانیم به فینال باشگاه‌های آسیا برسیم و این باور را من در چهره تک تک بازیکنانم دیدم و انفاقی هم که امروز برای ما افتاد و مشکلی که برای آل کثیر پیش آمد انگیزه ما را چندین برابر کرد و فکر می‌کنم یک نقطه عطفی بود که ما بتوانیم انگیزه بیشتری برای بازی کردن بگیریم، علی رغم اینکه مشکلات زیادی هم داشتیم و مقابل یک تیمی بازی کردیم که فوتبال خوبی ارائه داد.

گل محمدی تصریح کرد: فکر می‌کنم با مشکلاتی که ما از آغاز مسابقات داشتیم و مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که بود، انگیزه بچه‌ها هیچوقت کم نشد و ایمان داشتند که می‌توانند پیروزی شوند و این ایمان هر لحظه بیشتر شد و انگیزه داشتند این برد را به پرسپولیسی‌ها و همه مردم ایران بدهند و این خواستی که داشتند باعث این اتفاق بزرگ شد.

وی در خصوص محرومیت عجیب آل کثیر در فاصله چند ساعت مانده به بازی تصریح کرد: وقتی این خبر را به ما دادند واقعاً یک شوک بزرگی بود و یک همچنین چیزی را ما هرگز تجربه نکرده بودیم که چند ساعت مانده به بازی این اتفاق بیفتد و فکر می‌کنم این جریمه سنگین شایسته عیسی نبود؛ زیرا این خوشحالی را از چندین سال پیش وقتی در نفت بازی می‌کرد برای برادرزاده‌اش انجام می‌داد.

سرمربی سرخ‌پوشان گفت: این بازی‌ها اولین رقابت بین‌المللی عیسی است و تا به حال غیر از ایران در جایی بازی نکرده است که بخواهند برداشت نژاد پرستانه از این خوشحالی داشته باشند. ما به این رأی حتماً اعتراض خواهیم کرد؛ زیرا نمی‌شود خیلی راحت در این خصوص تصمیم‌گیری کرد و باید در خصوص این تصمیم تجدید نظر شود.

کد خبر 447837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.