تمهیدات کرونایی در آرامستان‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیرو مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، مراسم ترحیم، هفتم و چهلمین روز درگذشت متوفیان در آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌های محلی به مدت یک هفته برگزار نمی شود.

به گزارش ایمنا، احمدرضا مرادی در این باره اظهار کرد: اگر چه بزرگداشت درگذشتگان و تسلیت گویی به بازماندگان، بخشی از مراسم آئینی و مذهبی و فرهنگ غنی ایرانیان است، اما با توجه به شرایط خاص فعلی و شیوع بیماری کرونا و احتمال انتقال این بیماری در تجمعات و با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیرو مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، مراسم ترحیم، هفتم و چهلمین روز درگذشت متوفیان در آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌های محلی به مدت یک هفته برگزار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا، تنها خدمات مربوط به خاکسپاری اموات و با حضور حداقلی بستگان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد: از حضور و ازدحام در آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌های شهر جداً پرهیز و زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

وی ادامه داد: اشخاصی هم که بستگان خود را از دست داده و داغدار هستند و به ناچار باید برای انجام مناسک خاکسپاری در آرامستان باغ رضوان حضور یابند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مجاز به حضور در آرامستان خواهند بود.

مرادی تاکید کرد: بی‌شک مردم شهر اصفهان و خانواده درگذشتگان با همکاری و مشارکت خود سازمان را در ارائه خدمات به خانواده‌های مصیبت دیده یاری خواهند کرد.

کد خبر 447818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.