ابتلای ترامپ به کرونا یک دروغ است

مستندساز و فیلمساز مشهور آمریکایی معتقد است خبر ابتلای ترامپ به بیماری کرونا جعلی است.

به گزارش ایمنا، مایکل مور شک و تردید خود را درباره ابتلای ترامپ به کرونا ابراز کرد و در فیسبوک خود نوشت: درباره ترامپ یک حقیقت مطلق وجود دارد و آن اینکه او یک دروغ‌گوی همیشگی، مطلق، بی‌رحم، بی‌باک و حرفه‌ایست. یک دروغ‌گوی سریالی، یک دروغ‌گوی اثبات شده. چقدر از دروغ‌های او را واشینگتن پست در این چهار سال ثابت کرده است؟ ۲۵ هزار مورد؟ دروغگویی که حداقل هر ساعت دو بار دروغ می‌گوید. به همه آدم‌های بدی که در زندگی‌تان می‌شناختید فکر کنید. حتی بدترین آن‌ها هم نمی‌توانستد چنین دروغ‌هایی بگویند.

وی افزود: چند نفر از آدم‌های روی کره زمین حرف او را امروز باور می‌کنید؟ آیا او اعتماد شما را جلب کرده است؟ چرا ترامپ باید حالا حقیقت را بگوید؟ چرا حالا باید حرف‌هایش را باور کرد؟ ترامپ یک تاریخ حسابی درباره سلامتش دارد. دکتر نیویورکی که پزشک همیشگی اوست؛ یعنی دکتر بورن اشتاین چند سال پیش تأیید کرد که وی در نامه تبلیغاتی‌اش برای انتخابات قبلی متن کامل نامه را به پزشکش دیکته کرده است. بعد پزشک کاخ سفید گفت وی می‌تواند ۲۰۰ سال زندگی کند؛ حالا چرا این سفر اضطراری را به مرکز پزشکی والتر رید رفته تا وضعیت فیزیکی‌اش را درست کند؟

مستندساز و فیلمساز مشهور آمریکایی ادامه داد: ترامپ می‌تواند ویروس داشته باشد اما دروغ‌های او درباره ویروس باید مورد توجه واقع شود. ترامپ طبق نظرسنجی‌ها به این نتیجه رسیده که از جو بایدن عقب است و حالا امیدوار است با تظاهر به ابتلاء به ویروس کرونا بتواند همدردی مردم را جلب کند.

مور گفت: دموکرات‌ها، لیبرال‌ها، رسانه‌ها و دیگران همیشه اشتباه کرده‌اند که با او به عنوان یک فرد بد و کثیف رفتار کرده‌اند. او همه این چیزها هست، اما آدم زرنگ و باهوشی هم هست. او از کومی پیش افتاد. از مولر پیش افتاد. او در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه از ۲۰ جمهوری‌خواه دیگر جلو افتاد و همین کار را با دموکرات‌ها هم کرد و با رأی کمتر از رقیبش به کاخ سفید رفت؛ وی یک نبوغ شیطانی دارد و می‌خواهد با ابتلاء به کووید ۱۹ همدردی مردم را جلب کند.

منبع: مهر

کد خبر 447799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.