پاریس سن ژرمن در روزهای بحرانی اختلافات

شاید تمامی باشگاه‌های دنیا می‌خواهند در پنجره نقل و انتقالات کنونی وضعیت خود را بهبود بخشند، اما در جمع پاریس سن ژرمنی‌ها همه چیز فرق می‌کند و اختلافات بر سر انتقال‌ها این باشگاه را وارد شرایط بحرانی کرده.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اینکه یک سرمربی به دنبال تقویت ترکیب تیم خود باشد اصلاً چیز عجیبی نیست، اما شاید اگر تیم شما بیش از اندازه بازیکنان گران قیمت در اختیار داشته باشد، آن وقت همه چیز متفاوت خواهد بود؛ دقیقاً مثل اختلافاتی که در باشگاه پی اس جی شدت گرفته است.

توماس توخل، سرمربی تیم پاریس سن ژرمن که عملکرد نسبتاً قابل قبولی در فصل گذشته ارائه داد و موفق شد بالاخره پاریسی‌ها را به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برساند، حالا در تلاش است تا با متقاعد کردن سران تیم چند بازیکن دیگر نیز جذب کند تا بتواند با خیال آسوده برای لیگ قهرمانان این فصل برنامه‌ریزی کند.

علی رغم تمایل توخل به جذب چند بازیکن، لئوناردو که می‌توان او را همه‌کاره نقل و انتقالات پاریس سن ژرمن در نظر گرفت، اعتقاد دارد که این باشگاه به اندازه کافی بازیکن برای کسب عنوان قهرمانی در اختیار دارد و خرید مجدد بازیکن بیهوده است.

نظر لئوناردو در باشگاهی همچون پاریس سن ژرمن بسیار حائز اهمیت است چرا که در طی سال‌های اخیر او مهره اصلی خریدهای بزرگی همچون نیمار و امباپه بوده و می‌توان او را در این زمینه همه‌کاره دانست! اینکه وی به عنوان تصمیم گیرنده اصلی مخالف در اختیار گرفتن بازیکن جدید باشد کاملاً بر روی تصمیمات سران پاریس سن ژرمن اثر گذار است و به همین دلیل احتمال دارد که در نهایت توخل نتواند حرف خود را به کرسی بنشاند.

با وجود اختلافات، حالا توخل نیز عصبانی شده و البته دوست دارد حرف آخر را برای خرید بازیکن بزند. او که تاکنون در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه دو شکست را نیز تجربه کرده، بالاخره موفق شد با نتیجه قاطعانه ۶-۱ حریف خود را شکست دهد تا پس از کسب این نتیجه به انتقاد از عملکرد مدیران ورزشی باشگاه پاریسی بپردازد.

لئوناردو نیز در این زمینه ساکت نماند و به اظهارات توخل واکنش نشان داد: اگر توخل بخواهد از تیم برود حرفی نیست، اما اگر قرار است او اینجا بماند و در این باشگاه کار کند باید به تصمیمات مدیر ورزشی باشگاه احترام بگذارد. ما قطعاً با اظهارنظرهای او برخورد می‌کنیم و باشگاه به هیچ عنوان از این نوع صحبت‌ها راضی نیست.

مدیر ورزشی باشگاه پاریس سن ژرمن ادامه داد: ما در بازار نقل و انتقالات به دنبال گزینه‌های در دسترس هستیم و بیکار ننشسته‌ایم اما مسئله این است که باشگاه بیش از هر چیزی اهمیت دارد و رویکرد توخل در رابطه با این مسئله به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست.

توخل اگرچه فصل گذشته نیز موفق شد به فینال رقابت‌های اروپا صعود کند، اما کم و بیش اختلافاتی با سران باشگاهش داشت. حالا به نظر می‌رسد که این اختلاف نظرها به اوج خود رسیده و اختیارات بالای لئوناردو در باشگاه پاریسی باعث شده تا صدای اعتراض توخل شنیده شود؛ اعتراضی که بدون شک نشان دهنده بحران تصمیم‌گیری در بطن مدیریت باشگاه پاریس سن ژرمن است.

کد خبر 447785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.