امکان ثبت نام جاماندگان وام ودیعه مسکن فراهم شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا جاماندگان از ثبت‌نام وام ودیعه مسکن می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن، نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام اجاره اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی امروز_ شنبه ۱۲ مهر_ در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا جاماندگان از ثبت‌نام وام ودیعه مسکن می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن، نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام اجاره اقدام کنند، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت زمین‌های دولتی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی امروز توانستیم گام دیگری برای تحقق طرح مسکن ملی برداریم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهند وزارت جهاد کشاورزی هم به دلیل تنوع جمعیتی از جمله سازمان‌هایی بود که برای تأمین مسکن شاغلان و بازنشسته خود نیاز حمایتی داشت و به همین دلیل به تفاهم رسیدیم که طی سه سال در اراضی وزارت جهاد کشاورزی ١٠٠ هزار واحد مسکونی بسازیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تحرکی که در بخش ساخت و ساز آغاز شده است هم شاهد رونق وضعیت اقتصادی خواهیم بود و هم جمعیت زیادی از شاغلان وزارت جهاد صاحب‌خانه خواهند شد.

اسلامی هم چنین در خصوص آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن، اظهار کرد: امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه گرفتیم ثبت نام جاماندگان وام ودیعه مسکن را دوباره آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس افرادی که در مرحله نخست ثبت نام وام ودیعه مسکن جا مانده بودند، می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه در سامانه طرح مسکن ملی وارد شده و نسبت به ثبت نام وام ودیعه اقدام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 447780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باقرعباس میرزایی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    باعرض سلام خدمت وزیر محترم مسکن من مستجرهستم وازشما تقاضای وام مسکن رادارم
  • سیدرضاجمشیدی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    پیام دادیم جواب نیامده برای ثبت نام وام ودیعه مسکن جواب نیامده چه کنیم