۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
هیچ کس حق تعلل ندارد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کسی حق تعلل در اجرای طرح مسکن ملی را ندارد، گفت: شهرداری‌ها موظفند هرچه سریع‌تر نسبت به صدور پروانه ساخت واحدهای مسکن ملی اقدام کنند تا عملیات اجرایی در همه استان‌ها آغاز شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در جلسه پیگیری اجرای طرح اقدام ملی مسکن با اشاره به استفاده از بهترین و کارآمدترین کارشناسان مسکن در پیشبرد مقدمات اجرای این طرح، اظهار کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هیچ کس حق تعلل ندارد و برخی کم کاری‌ها در این زمینه پذیرفته نیست.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از مشاوران زبده در طراحی واحدهای طرح، گفت: به دلیل استفاده بهتر از فصل کاری، استان‌های سردسیر عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را آغاز کنند.

وزیر راه و شهرسازی به ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزنده موجود همچون بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت توسعه مسکن، بنیاد مستضعفان و نیروهای مسلح نیز اشاره و اضافه کرد: لازم است در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از این ظرفیت‌های مهم نظام استفاده شود.

اسلامی ادامه داد: شهرداری‌ها نیز موظفند هرچه سریع‌تر نسبت به صدور پیش پروانه واحدها اقدام کنندتا عملیات اجرایی در استان‌ها آغاز شود.

وی گفت: کارشناسان استان‌ها اراضی تخصیص شده را با لیست متقاضیان در سامانه لینک و بارگذاری کنند.

کد خبر 447767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.