هفت نفر از کادر و بازیکنان تیم والیبال سپاهان به کرونا مبتلا شدند

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: به صورت قطعی نمی توانیم بگوییم عامل اصلی انتقال تیم گنبد است، اما دیشب مجدد تست دادیم که وقتی نتیجه آن را با تست قدیم مقایسه کردند گفتند فعالیت ویروس به سمت ضعیف رفته و احتمالا تا آخر هفته از بدنمان خارج می شود.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با افراد مبتلا شده به ویروس کرونا در تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: هفته گذشته قبل از بازی با تیم گنبد در روز دوشنبه تست دادیم که جواب آن منفی بود، بعد از بازی با تیم گنبد به خاطر شرایطی که سالن داشت و فردی از آن تیم به کرونا مبتلا شده بود نگران شدیم و از باشگاه خواستیم دوباره از ما تست بگیرند.

وی ادامه داد: جواب تست بعد از بازی با ارومیه روز پنجشنبه آمد که من، سه نفر از کادر و سه نفر از بازیکنان مثبت شدیم و در قرنطینه قرار گرفتیم. منتظر هستیم مجدداً روز پنج شنبه تست بدهیم تا ببینیم شرایط به چه شکل است.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه جواب تست افرادی که منفی شده برای بازی آینده اعزام شدند، تصریح کرد: تیم امروز اعزام شد و همکارم بهرامی نیا همراه بازیکنان است و باید دو بازی را به این شکل پشت سر بگذاریم.

محمدی راد در خصوص مقصر این اتفاق، خاطر نشان کرد: به صورت قطعی نمی‌توانیم بگوییم عامل اصلی انتقال تیم گنبد است، اما شب گذشته مجدد تست دادیم که وقتی نتیجه آن را با تست قدیم مقایسه کردند گفتند فعالیت ویروس به سمت ضعیف رفته و احتمالاً تا آخر هفته از بدنمان خارج می‌شود.

وی افزود: سالن گنبد برای مسابقه ایده آل و استاندارد نبود. همچنین از لحاظ تهویه هوا و نور خیلی مشکل داشت. از مسئولین خواهش می‌کنم این مشکل را حل کنند تا حداقل تیم‌ها با خیال راحت بازی کنند. در انتهای بازی با گنبد پیراهن خودم که فقط کنار زمین ایستاده بودم خیس عرق بود و بازیکنان در شرایط سختی مسابقه را ادامه دادند، به یک جایی رسید که داور کاپیتان‌های دو تیم را صدا زد که در صورت امکان بتوانیم در و پنجره را برای تهویه هوا باز بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان تاکید کرد: باز هم تکرار می‌کنم مقصر این اتفاق را نمی‌توانیم صد در صد تیم گنبد بدانیم زیرا اطلاع نداشتند و زمانی که فهمیدند فرد بیمار را از مجموعه جدا کردند.

کد خبر 447764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.