به یاد شش‌تایی کردن النصر با ذوب‌آهن

پانصد و هفتادمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پاشو محمود خان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به بستری شدن محمود یاوری، اسطوره فوتبال اصفهان در ICU دارد. اسطوره فوتبال اصفهان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها در بستر بیماری است. او که مربی باسابقه و ارزشمند فوتبال ایران است طی سال‌ها فعالیتش، هدایت تیم‌های مختلفی را برعهده داشته و حتی روی نیمکت تیم ملی نیز نشسته بود، این روزها به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بستری شده است.

" از سپاهانی‌ها فقط خوبی دیدم و بس" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به خداحافظی اینستاگرامی محمد طیبی از سپاهان دارد. مدافع بهبهانی تیم سپاهان قراردادش با این تیم را فسخ کرد. طیبی، مدافع فصل قبل تیم سپاهان درباره وضعیت خود گفت: ابتدا باید از تمام مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان تشکر کنم. نزدیک به یک سال در کنارشان بودم و به جز خوبی از آنها ندیدم، قسمت این بود که درخواست جدایی دادم و قراردادم با سپاهان را فسخ کردم. برای تیم خوب سپاهان و مردم خونگرم اصفهان آرزوی موفقیت دارم.

"به یاد شش‌تایی کردن النصر با ذوب‌آهن" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به پیروزی پر گل ذوب‌آهن در بازی رفت و برگشت مقابل النصر دارد. یحیی در سال ۲۰۱۶ با ذوب‌آهن در بازی مرحله گروهی برابر النصر در اصفهان با نتیجه جالب سه بر صفر به پیروزی رسید. همچنین در این بازی احسان پهلوان، هافبک آن زمان ذوب‌آهن که در بازی امروز در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود دو گل برای ذوب‌آهن زد. یحیی با ذوب‌آهن در بازی برگشت هم توانست یک نتیجه بسیار خوب را برابر حریف سعودی بگیرد و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 447748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.