تعویق جیمز باند، سریع و خشن را نیز به تعویق انداخت

ساخت و پخش "زمانی برای مردن نیست" جدیدترین مجموعه از سری فیلم جیمز باند و قسمت نهم مجموعه فیلم سریع و خشن به تعویق افتادند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیست و پنجمین سری از فیلم‌های جیمز باند که قرار بود با اسم " زمانی برای مردن نیست" تولید شود به دلیل عواقب ناشی از شیوع ویروس کرونا بار دیگر به تعویق افتاد.

این فیلم که در ابتدا قرار بود در آپریل ۲۰۲۰ منتشر شود، ابتدا به نوامبر ۲۰۲۰ موکول شد و حالا با اعلام رسمی سازندگان آن به بهار ۲۰۲۱ موکول شده و در آپریل ۲۰۲۱ روی پرده سینماها خواهد رفت.

این فیلم به کارگردانی کاری جوجی، آخرین حضور دنیل کریگ به عنوان مأمور ۰۰۷ خواهد بود و در آن، لی سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، رالف فینس، کریستوف والتز، رامی مالک، آنا دی آرماس و لاشانا لینچ بازی خواهند کرد.

اما فیلم دیگری که به این سرنوشت دچار شده است، نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن است. این فیلم نیز با تأخیری سه ماهه قرار است که در روز ۲۸ ماه می ۲۰۲۱ میلادی به نمایش درآید. البته دلیل تعویق این فیلم، تعویق فیلم جیمز باند است؛ چرا که شرکت سازنده هر دو فیلم یکی است و MGM نیز وظیفه پخش آن را برعهده خواهد داشت.

گفتنی است که سریع و خشن ۹ یا F9 را نیز جاستین لین کارگردانی می‌کند. در این فیلم وین دیزل، میشل رودریگز، تایریز گیبسون، جوردانا بروستر، هلن میرن، مایکل روکر، جان سین، کاردی بی و فین کول حضور خواهند داشت.

کد خبر 447716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.