تکذیب قتل ناموسی دختر ۱۶ ساله بوشهری

تکذیب قتل ناموسی دختر ۱۶ ساله بوشهری، آتش سوزی پنج خانه ویلایی در یکی از محلات رشت، سرقت از پدر بابلسری توسط دخترش، زنده زنده سوختن جوان مشهدی، دستگیری سارق و مالخر اموال سرقتی و مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر دو تصادف هولناک در اهواز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر وقوع قتل ناموسی در شهر "بنک" از توابع این شهرستان را که اخیراً توسط شبکه‌های معاند در فضای مجازی منتشر شد را تکذیب کرد.

رهام رضایی اظهار کرد: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضائی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ گونه علائمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای بررسی‌های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشک قانونی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی توضیح داد: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه‌های دشمن مطرح می‌شود مبنی بر اینکه دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تأیید کرده است که این مطالب، شایعه بوده و تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی، پرونده مقدماتی تشکیل شده و یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته‌اند، افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده‌اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.

رضایی با بیان اینکه چنین اخباری در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای برهم زدن جو روانی جامعه صورت می‌گیرد، افزود: نتیجه اقدامات بعدی متعاقباً از طریق کانال خبری پلیس استان اعلام خواهد شد.

آتش سوزی پنج خانه ویلایی در یکی از محلات رشت

در بلوار امام رضای رشت پنج خانه ویلایی در آتش سوخت و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این زمینه، اظهار کرد: پنج خانه ویلایی در بلوار امام رضا کوچه ابوذر طالقانی آتش گرفت که به علت مرتبط بودن سقف چند خانه ویلایی آتش سوزی گسترش یافت.

شهرام مؤمنی افزود: ۴۸ آتش نشان با ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی این آتش سوزی را در کمتر از ۱۰ دقیقه مهار کردند. مأموران آتش نشانی زن ۷۲ ساله و مرد ۳۵ ساله را از زیر آوار بیرون آوردند و مأموران اورژانس مصدومان را که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کردند. علت و میزان خسارت این آتش سوزی در دست بررسی است.

سرقت از پدر بابلسری توسط دخترش

دختری در بابلسر حساب بانکی پدرش را خالی کرد. دختری که به صورت اینترنتی از حساب پدر خود ۶۰۰ میلیون ریال برداشت کرده بود با تلاش پلیس فتا در بابلسر دستگیر شد.

پدر این دختر که هیچ اطلاعی از چگونگی سرقت پولش نداشت پس از مراجعه به پلیس فتا و یافتن ردپای دخترش در برداشت ۶۰ میلیون تومانی از حسابش شوکه شد. این دختر انگیزه شخصی و خانوادگی را دلیل اصلی این کار خود اعلام کرد.

زنده زنده سوختن جوان مشهدی

آتش سوزی مهیب یک واحد مسکونی دو طبقه در خیابان امام خمینی مشهد به آتش‌نشانی گزارش شد که حریق در طبقه اول این ساختمان رخ داده بود و شدت آتش سوزی به حدی بود که کل این مجتمع مسکونی گرفتار آتش شد و باعث زنده زنده سوختن نوجوان مشهدی شد.

آتش‌نشانان و نجاتگران همزمان ضمن اطفای حریق سه نفر از ساکنان این منزل که یک پسر نوجوان و دو زن بودند را از داخل دود و آتش خارج کردند.

پسر نوجوان به دلیل شدت حادثه و سوختگی فوت شده بود و دو زن نیز مجروح شده بودند؛ یک آتش نشان هم در حین عملیات امدادی دچار مصدومیت شده است و مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

دستگیری سارق و مالخر اموال سرقتی

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای لوازم خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه مالخر ۶۱ قلم اموال سرقتی کشف شد.

دوستعلی جلیلیان افزود: تعدادی از شهروندان محله مولوی از سرقت رفتن لوازم داخل خودروهای خود اعلام شکایت کردند که با جمع بندی پرونده‌های طرح شده مأموران کلانتری ۱۱۶ مولوی به سریالی بودن این سرقت‌ها و یکسان بودن سارق آن‌ها پی بردند.

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه سارق، مأموران نتیجه تحقیقات انجام شده را به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری سارق و بازرسی از مخفیگاه وی را اخذ کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و مأموران در بازرسی از مخفیگاه وی دو دستگاه ساب کشف کردند، افزود: سارق لوازم خودرو پس از انتقال به کلانتری ضمن اعتراف به سرقت لوازم خودرو اظهار کرد، اموال سرقتی را به مالخری در حوالی خیابان شوش می‌فروخته است.

وی گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی ۶۱ قلم اموال سرقتی از قبیل لپ تاپ، رایانه، دریل برقی، جعبه ابزار، هیلتی، پمپ باد خودرو، ضبط خودرو، دستگاه برش، باطری موتورسیکلت، باطری و باند خودرو، سنگ فرز، دینام کولر آبی، حلقه لاستیک، دوچرخه، کابل فشار قوی و اقلام کشف شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان به سرقت لوازم خودرو و مالخر اموال سرقتی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

مصدومیت ۱۰ نفر در دو تصادف هولناک اهواز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت ۱۰ نفر و مرگ یک نفر بر اثر دو سانحه رانندگی خبر داد.

فرهنگ کره بندی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در جاده ماهشهر به اهواز (بخش غیزانیه اهواز) برخورد کرد. در این سانحه رانندگی سه مرد و یک زن مصدوم و همه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: همچنین یک دستگاه خودرو که از روی پل پنجم جاده ساحلی اهواز در حال گذر بود، روی دو دستگاه خودروی سواری در حال عبور از زیرگذر این پل سقوط کرد.

وی از مصدومیت شش نفر در این سانحه و انتقال آن‌ها به بیمارستان گلستان اهواز خبر داد و افزود: در این سانحه رانندگی نیز یک نفر جان خود را از دست داد.

کد خبر 447662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.