از ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌های اصفهان ممانعت می‌شود

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: باتوجه به شرایط کرونایی امروز و با کاهش تقاضای سفر باید تعداد ناوگان نیز کاهش پیدا کند، اما ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زمان یک هفته‌ای طرح تعطیلی بعضی مشاغل فعلا نسبت به کاهش ناوگان اقدام نخواهد شد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ۴۱ ماده‌ای ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرداری اصفهان استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی بوده و این اقدام به ویژه در استفاده از اتوبوس‌ها باید با دقت بسیار، بررسی و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل صادر شده، شرکت واحد اتوبوسرانی شرایطی را فراهم می‌کند که در باجه‌های شارژ کارت بلیط اتوبوس در ایستگاه‌ها نسبت به ارائه ماسک استاندارد به قیمت مناسب اقدامات لازم بشود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: در ساعات پیک مسافر نسبت به افزایش تعداد اتوبوس به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات لازم خواهد شد.

وی تاکید کرد: استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌های شهر اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آنها ممانعت خواهد شد.

روحانی اظهار کرد: قطعاً با کاهش تقاضای سفر باید تعداد ناوگان هم کاهش پیدا کند، اما با توجه به ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی و زمان یک هفته‌ای طرح تعطیلی بعضی مشاغل (نه قرنطینه کامل) فعلاً نسبت به کاهش ناوگان اقدام نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از اتوبوس برای جابجایی محلول‌های ضدعفونی کننده همراه داشته باشند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 447644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.