خاتمی: با شهروندانی که ماسک نمی زنند، برخورد شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: باید به صورت جدی با شهروندانی که از زدن ماسک خودداری می‌کنند، برخورد شود؛ همچنین باید در مراکز تجمع مانند مترو، اتوبوس و ادارات بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نظارت جدی وجود داشته باشد و هیچ مراسم مذهبی و غیر مذهبی در سطح استان برگزار نشود.

سید مسعود خاتمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان شدت یافته و تعداد بیماران به سرعت در حال افزایش است؛ زیرا هنوز پروتکل‌های بهداشتی در پارک‌ها، فروشگاه‌ها، مراسم مذهبی و اجتماعات رعایت نمی‌شود و همین موضوع باعث شده زنجیره اتصال کرونا در استان قطع نشود.

وی افزود: تا زمانی که بر رعایت ماسک زدن و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشت نظارت نشود، شاهد گسترش دوباره بیماری کرونا خواهیم بود؛ بنابراین تنها عامل مقابله با کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌ها و جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری در استان اصفهان نیازمند یک فعالیت همگانی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری به تمامی فرمانداران نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها تذکر داد؛ فرمانداران نیز ملزم به اجرای فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بر ماسک زدن شهروندان در سطح شهرستان هستند.

خاتمی ادامه داد: باید به صورت جدی با شهروندانی که از زدن ماسک خودداری می‌کنند برخورد شود؛ همچنین باید در مراکز تجمع مانند مترو، اتوبوس و ادارات بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نظارت جدی وجود داشته باشد و هیچ مراسم مذهبی و غیر مذهبی در سطح استان برگزار نشود.

کد خبر 447643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.