برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرداری‌های خراسان جنوبی

مدیر مرکز علمی و کاربری شهرداری بیرجند گفت: دوره های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری استان به صورت مجازی با حضور اساتید این مرکز برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، ابراهیم جان‌آور اظهار کرد: دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری‌های استان و دهیاران، به صورت مجازی از طریق سامانه آنلاین آموزان و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و صیانت از سلامت کارکنان شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی با هدف ارتقا توان علمی و مهارت‌های فنی، افزایش آگاهی کارکنان با وظایف شغلی و همچنین آشنایی با وظایف و تشکیلات دهیاری‌ها و شوراها برگزار می‌شود.

مدیر مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند اضافه کرد: مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند اولین مرکز آموزش ضمن خدمت در استان است که همه دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

جان آور تصریح کرد: اجرای این طرح بر اساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است که با بروزرسانی تجهیزات سامانه فعال شده و فرآیند حضور و غیاب به صورت هوشمند نیز انجامی می‌شود؛ همچنین سامانه در بستر نرم افزار SKY ROOM بدون نصب نرم افزارهای جانبی بر روی سیستم امکان ورود برای همه کاربران را محیا می‌سازد.

وی افزود: دوره‌های برگزار شده به صورت مجازی آداب و اسرار نماز، مواد مخدر و پیامدهای سو آن، عفاف و حجاب و امنیت و تحکیم خانواده، بهداشت عمومی و تخصصی، امنیت شبکه و دوره پیشرفته ICDL ویژه شهرداری‌های استان به مدت ۳۱ هزار نفر ساعت است.

به گفته مدیر مرکز علمی و کاربری شهرداری بیرجند دوره‌های ساخت و ساز و رسیدگی به تخلفات ساختمانی، مدیریت مالی در دهیاری‌ها، مدیریت تعاونی دهیاری‌ها ویژه دهیاران استان، شوراهای اسلامی استان و مدیران عامل تعاونی دهیاری‌ها با همکاری دفتر امور روستایی و شوراها استانداری نیز به مدت ۲۰ هزار نفر ساعت برگزار شده است.

کد خبر 447624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.