ضدعفونی دوباره معابر شهر/لغو موقت «هر یکشنبه، یک افتتاح» به دلیل کرونا

شهردار اصفهان گفت: با توجه به شرایط کرونایی به وجود آمده، در صورت نیاز معابر شهر ضدعفونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۲ مهرماه ۹۹_ در تماس تلفنی با برنامه رادیویی سلام اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کرونایی، شهر اصفهان را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

وی افزود: از هفته گذشته همچون بسیاری از شهروندان به کرونا مبتلا شدم و با ماندن در قرنطینه خانگی در شرایط بهبودی قرار دارم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا در کنار سایر دستگاه‌های استان و شهر اصفهان تلاش می‌کند، تصریح کرد: چنانچه شهروندان برای حفظ سلامتی مردم راهکار مناسب‌تری دارند می‌توانند مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷، شبکه‌های اجتماعی و وبسایت شهرداری اعلام کنند تا تمام پیشنهادات بررسی شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان برای مساعد شدن شرایط ناشی از شیوع کرونا، گفت: الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات تا لغو تمام رویدادهای حضوری، فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدامات شده است.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری با ضدعفونی همه معابر اصلی شهر، اتوبوس‌ها، مترو و میادین تلاش همه جانبه و جدی کرد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود، افزود: در یک بازه زمانی با بسیج عمومی، غلبه بر شیوع ویروس کرونا به طور نسبی اتفاق افتاد، اما امروز با اعلام شرایط ویژه توسط ستاد استانی مقابله با کرونا، اقدامات برای مقابله با شیوع این ویروس تشدید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، فردا (یکشنبه) ویژه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار نمی‌شود و در فرصت دیگری این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

شهردار اصفهان با توصیه به تمام شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت غلبه بر ویروس کرونا، گفت: می‌توان با همدلی و تلاش همه جانبه از شرایط سخت امروز عبور کرد.

وی در خصوص ضدعفونی دوباره معابر شهر همچون اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال‌جاری، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی، ستاد کرونای شهرداری فعال شده و تصمیمات جدیدی گرفته شده و در صورت نیاز بار دیگر معابر شهر را ضدعفونی می‌کنیم.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرداری از هر اقدامی برای کنترل شیوع ویروس کرونا دریغ نخواهد کرد، افزود: از خدمات جامعه پزشکان، پرستاران و تمامی کار درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که در این شرایط سخت ایثارگرانه ایستاده‌اند تا بر کرونا غلبه کنیم قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 447623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر KR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 0
    نیازی به پاشیدن مواد ضدعفونی به معابر نیست چون آفتاب و جریان هوا قوی ترین ضد ویروس هست. اما داخل واگنهای مترو و بخصوص اتوبوسها به علت اینکه در معرض آفتاب و تهویه نیست حتما نیاز به ضدعفونی با الکل یا نور فرابنفش دارد. توجه داشته باشید مواد ضدعفونی آسیب جبران ناپذیری به محیط زیست و درختان حاشیه خیابانها می رساند. باتشکر