ارائه تسهیلات بلاعوض به طرح‌های شهرداری‌ها

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر لزوم پرداختن به عملکرد مثبت شهرداری‌ها تاکید کرد و از آمادگی این سازمان برای کمک به شهرداری‎ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مهدی جمالی نژاد اظهار کرد: در سازمان شهرداری‌ها اتفاقات خوبی افتاده است که یکی این مسائل پیگیری خودکفایی شهرداری‌ها در قالب لایحه و آماده کردن لایحه دیگری در مورد مالیات بر ارزش افزوده و کمک سازمان‌ها به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در لایحه استخدامی کشور است.

وی با بیان اینکه در بحث نرم افزاری و قانون‌گذاری لوایح خوبی تنظیم شده است، به ۳۵۰ مأموریت متنوع شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: هر مأموریت شهرداری‌ها به وسعت یک وزارتخانه‌ی مجزاست که به تبع آن اقدامات دشواری را به وجود آورده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: آمادگی پیگیری مسائل مربوط به ماشین آلات به صورت پرداخت سوم توسط سازمان و مابقی به صورت مساوی توسط استانداری‌ها و شهرداری‌ها را داریم.

جمالی‌نژاد از پیگیری ارائه تسهیلات به شهرداری‌های محروم از تسهیلات این سازمان خبر داد و گفت: شهرداری‌ها برای تکمیل طرح‌هایی که تا پایان سال جاری به بهره‌بردای می‌رسد، می‌توانند از سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور تسهیلات بلاعوض دریافت کنند.

کد خبر 447621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.