روزنامه‌های ورزشی ۱۲ مهر؛ یک قدم تا فینال

پرسپولیس در رقابتی حساس و نفس گیر عصر امروز باید مقابل النصر عربستان صف آرایی کند تیمی که شکست سپاهان در مرحله گروهی انگیزه بیشتری را به سرخ‌پوشان برای انتقام هم وطنان را داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –شنبه ۱۲ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "برای فینال آسیا تا پای جان می‌جنگیم" به اظهارات عیسی ال کثیر مهاجم موفق و گلزن این روزهای پرسپولیس پرداخت، کسی که بعد از مقایسه او با علی دایی گفته که خوشحال است ولی دایی اسطوره است تا نشان دهد با وجود درخشش هنوز غروری ندارد.

"گل" با عنوان"فولاد گلر دارد حسینی را نمی‌خواهد" به اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پرداخت، کسی که بعد از تکذیب مذاکره حسینی با تراکتور توسط زنوزی حالا از نخواستن او در خوزستان خبر می‌دهد تا گلر فعلی استقلال در وضعیت نامعلومی قرار بگیرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "طارمی مقابل دفاع ۵۰۰ میلیون یورویی، جدال سردار با زنبورها" به قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. جایی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی و موفق پورتو باید مقابل دفاع گران قیمت تیم پپ گواردیولا تقابل کند و سردار نیز کار سختی مقابل دورتموند خواهد داشت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پایان کار شیخ و میلیچ با آبی‌ها" به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد دو بازیکن خارجی و مؤثر استقلال تهدید به فسخ قرارداد کردند، موضوعی که رخ دادن آن تیره روزی‌های استقلال را تکمیل خواهد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"سبقت نکونام از مجیدی" مدعی شد با تغییرات جدید ایجاد شده در مدیریت استقلال جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد خوزستان به گزینه اول هدایت استقلال تبدیل شده است و گویا مدیران جدید تیم تهرانی حاضر به پرداخت رضایت‌نامه دو میلیاردی او نیز هستند.

"شوت" با عنوان "بروید با شخص دیگری مذاکره کنید نکونام قرارداد دارد" پرونده سرمربیگری نکونام در استقلال را مختومه دانست، این در حالی است که اعلب روزنامه‌های صبح کشور از عزم جدی استقلال برای جذب او خبر می‌دهند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"جهان کران به کران قرمز" به مصاف حساس و سراسر هیجان پرسپولیس مقابل النصر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابتی که سومین نیمه نهایی پرسپولیس در چهار سال گذشته لقب می‌گیرد و می‌تواند به دومین فینال آنها در آسیا بدل شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان با ساکت و نویدکیا؟ بهتر از این نمی‌شد" به اظهارات فرهاد کاظمی سرمربی سابق سپاهان پرداخت. کسی که معتقد است در باشگاه سپاهان بهترین انتخاب‌ها رقم خورده و انتخابی بهتر از این نمی‌توانسته انجام شود.

کد خبر 447616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.