آتش‌سوزی ۵ واحد مسکونی در رشت سه مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، گفت: آتش سوزی پنج واحد مسکونی در این شهر سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، آتش سوزی چند باب منزل ویلایی در ساعت ۱۶:۴۳ روز جمعه ۱۱ مهر ۹۹ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

وی افزود: ۴۸ آتش نشان به همراه ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا (ع) کوچه ابوذر طالقانی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، تصریح کرد: در محل حادثه، شعله‌ کشیدن آتش از سقف چند منزل ویلایی با پشت بام‌های مرتبط مشاهده می‌شد و با توجه به نزدیکی و مجاورت خانه‌ها، آتش نشانان سریعاً نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی، اظهار کرد: آتش نشانان مادری ۷۲ ساله دارای ناتوانی جسمی به همراه مردی ۳۵ ساله که دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند را از زیر آوار خارج کردند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال دادند.

وی اضافه کرد: در حین عملیات نجات یکی از آتش نشانان هم دچار مصدومیت شد و به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه کوچه‌های تنگ و باریک و تجمع بیش از حد شهروندان انجام عملیات و امدادرسانی را برای آتش نشانان دشوار کرده بود، گفت: در این حادثه پشت بام پنج باب خانه ویلایی در آتش سوخت و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 447613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.