آتش نشانان لنگرود به ۲۹۹ مأموریت اعزام شدند

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود گفت: آتش‌نشانان این واحد در شش ماه نخست امسال به ۲۹۹ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات اعزام شدند.

یاسر شادمان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود در شش ماه گذشته به ۲۹۹ مورد عملیات اعزام شدند که از این تعداد عملیات ۱۹۵ مورد آتش سوزی و ۱۰۴ مورد امداد و نجات بوده است.

وی افزود: آتش نشانان لنگرود در این تعداد عملیات به ۶۵ مورد عملیات  اطفای آتش سوزی منزل مسکونی و ۱۸ مورد واحد تجاری و ۱۱۲ مورد اطفای حریق پوشش گیاهی و علفزار اعزام شدند.

به گفته رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود، علت آتش سوزی بسیاری از منازل مسکونی در این شهر بی احتیاطی و بروز اتصال در سیم‌ها و لوازم برقی بوده است.

شادمان عنوان کرد: آتش نشانان لنگرود در این مدت در تعداد ۱۰۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل تصادفات جاده‌ای خودرو ۲۹ مورد، باز کردن در ۲۷ مورد، جمع آوری حیوانات موزی ۲۲ مورد و سایر حوادث ۲۶ مورد به شهروندان خدمات ارائه کرده‌اند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود گفت: حوادث در این شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۹ مورد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود با ۳۳ نیروی انسانی، پنج خودروی آتش نشانی و دو تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 447612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.