نیروی انتظامی با هدف استقرار نظم و امنیت در جامعه تشکیل شد

امام‌جمعه موقت بویین‌میاندشت گفت: وظیفه نیروی انتظامی نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب قانون و در قلمروی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا مولایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی با هدف استقرار نظم و امنیت در جامعه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قرآن امنیت اجتماعی را بزرگترین نعمت الهی عنوان کرده است، گفت: نیروی انتظامی مایه عزت و امنیت کشور است و با وجود آن‌ها شهروندان احساس امنیت می‌کنند بنابراین باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت با بیان اینکه در راستای آسایش و امنیت کشور تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز از نیروی انتظامی تقدیم انقلاب شده است، گفت: بدترین شهرها، شهری است که امنیت نداشته باشد.

مولایی تصریح کرد: اهداف دیگر تشکیل نیروی انتظامی نگهبانی و پاسداری از دستاورهای انقلاب اسلامی در چارچوب قانون و در قلمرو جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رئیس جمهور باید به میان مردم بیاید تا درد آنان را حس کند، گفت: امروز وضعیت اقتصادی مردم به جایی رسیده است که در تهیه معیشت با سختی مواجه هستند و زندگی را نابسامان می‌گذرانند.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات به تحریم‌ها ربط ندارد و مربوط به نبود مدیریت جهادی در کشور است، افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود گفت من از چهره مردم می‌فهمم که حال آن‌ها خوب است با آنکه همان موقع هم لبخند ظاهری مردم گریه بود.

کد خبر 447546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.