قابلیت‌های نسخه جدید تلگرام

نسخه جدید تلگرام با قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه شدن فیلترهای متنوع در بخش جستجو، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه در کنار اضافه شدن انیمیشن‌های جدید منتشر شد.

به گزارش ایمنا، نسخه ۷.۱ پیامرسان تلگرام با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها منتشر شده است که می‌تواند منجر به رضایت بیشتر کاربران آن شود.

یکی از قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید، فیلترهای جستجوی جدیدی است به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج جستجو را محدود کنند. در نسخه تلگرام ۷.۱ کاربران می‌توانند به صورت هوشمندتری به جستجو بپردازند و انواع خاصی از پیام‌ها مانند رسانه‌ها، لینک‌ها، فایل‌ها و سایر موارد را جستجو کنند.

امکان جستجوی نام، تاریخ و محدود کردن بازه زمانی نیز به نسخه جدید اضافه شده و امکان استفاده همزمان و ترکیب این فیلترها نیز برای کاربران وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه‌های تلگرامی است. در این حالت، نام ادمین در لیست اعضای گروه مخفی می‌ماند و وقتی ادمین پیامی را در چت می‌فرستد، پیام با امضا نام گروه ارسال می‌شود.

قابلیت دیگر در به روزرسانی به ثبت نظر برای پست‌های کانال مربوط می‌شود که پیش از این هم معرفی شده بود اما حالا تعاملی‌تر شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، انیمیشن‌های جدیدی نیز به نسخه جدید اضافه شده است که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

کاربران می‌توانند هنگام باز کردن نوار ابزار یا ذخیره کردن و ارسال فایل‌ها، انیمیشن‌های جدید را مشاهده کنند. به علاوه در گروه‌ها نیز می‌توانند با نگه داشتن انگشت خود روی تصویر پروفایل کاربران، نسخه‌ای بزرگ شده از تصویر پروفایل مورد نظر را مشاهده کنند.

تلگرام از پارسال برخی ایموجی‌های (شکلک) محبوب را به انیمیشن تبدیل کرد و با توجه به استقبال کاربران از این قابلیت حالا شاهد اضافه شدن ۱۸ ایموجی جدید هستیم.

کد خبر 447523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.