تیم فوتبال شهرداری آستارا نیازمند حمایت مسئولان است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه بازی در لیگ یک بسیار سخت و نفس‌گیر است، گفت: مسئولان باید به صورت جدی و همه جانبه از این تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن اشجاری در نشست خبری با خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شهرداری، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا با حداقل امکانات با بودجه‌ای کمتر از ۲۰ میلیارد ریال به لیگ یک صعود کرد و علت این موفقیت، همدلی، رفاقت و دور بودن از حاشیه بود.

وی افزود: در طول فصل افرادی نظراتشان با ما یکی نبود و سعی می‌کردند تیم را تخریب کنند. اما علیرغم کاستی‌های که داشتیم بازیکنان را از حاشیه دور نگه داشتیم و همگی برای یک هدف جنگیدیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، عنوان کرد: این تیم در تمامی بازی‌ها فقط با هدف برد حاضر شد. و در این مسابقات با ۲۸ بازی، ۱۶ برد، هفت مساوی، ۵۰ گل زده و ۲۷ گل خورده، بهترین خط حمله در لیگ دو شد و بیشتر گل‌های خورده آن متعلق به نیم فصل اول لیگ است.

وی با بیان اینکه شهرداری آستارا به عنوان نخستین تیم در کشور به صورت متوالی از لیگ برتر استانی، سه و دو به لیگ یک کشور راه یافته است، افزود: تیمی که باعث شادی و نشاط در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان و مربیان شده و انگیزه ورزشی آنان را افزایش داده، حمایت از آن به کسی آسیبی وارد نمی‌کند.

وی افزود: بازی‌های لیگ دسته یک ۱۵ آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود. و به دلیل کمبود امکانات، تلاش برای حضور در لیگ برتر، رؤیا پردازی است و بزرگترین دغدغه ما باید حفظ سهمیه تیم در لیگ دسته یک باشد.

وی سپس به مشکلات بسیار زیاد ورزشگاه وحدت آستارا اشاره کرد و افزود: تنها چمن ورزشگاه، استاندارد است و رخت کن، محل ورود و خروج بازیکنان، جایگاه تماشاگران، نیمکت بازیکنان و مربیان، فنس دور زمین و نورپردازی ایرادات زیادی دارد. که در صورت برطرف نشدن مشکلات آن بازی‌های نیم فصل شهرداری خارج از خانه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری، آستارا تاکید کرد: رفع کمبودهای ورزشگاه وحدت فقط وظیفه شهرداری و شورای شهر نیست و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی مثل ورزش و جوانان نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

اشجاری افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا در اقدامی تاریخی با صعود به لیگ یک دل بسیاری شهروندان این شهر شاد کرد. از تاجرین و افرادی که تمکن مالی بسیار خوبی دارند، انتظار داریم هزینه‌های یک هفته خود را به این تیم اختصاص دهند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دو کشوری با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته دو کشوری صعود کرد.

کد خبر 447507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.