تشکر عادل فردوسی پور از شکیری بابت تبریک تولدش

مجری سابق و تهیه کننده تلویزیون ایران از بازیکن تیم‌ فوتبال لیورپول بابت ارسال ویدئو و تبریک تولدش تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور مجری سابق و تهیه کننده تلویزیون ایران که از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است، امروز جشن تولد ۴۶ سالگی اش را گرفت.

تولد ۴۶ سالگی فردوسی پور در تمرین رسانه ورزش با حضور علی کریمی چهره ماندگار فوتبال کشورمان و جمع انبوهی از خبرنگاران و طرفدارانش برگزار شد که روز خاطره انگیزی برای عادل رقم زد.

اما در این میان ژردان شکیری ستاره تیم فوتبال لیورپول انگلیس هم با ارسال ویدئویی تبریک ویژه ای برای این فرد محبوب فرستاد تا حسابی سورپرایز شود.

اما طولی نکشید و بلافاصله خبرنگاران حاضر در جشن تولد، موبایل‌ها را بدست گرفتند و با ضبط ویدئویی از عادل فردوسی پور خواستند تا جواب تبریک شکیری را بدهد.

عادل در این ویدئو خطاب به ستاره سوئیسی لیورپول گفت: "سلام ژردان. حالت چطور است. تو هم تنها قدم نخواهی زد. (اشاره به شعار لیورپولی‌ها) ممنون بابت پیام تبریکت. امیدوارم ببینمت. امیدوارم یک سال دیگر بدون مصدومیت و با بردن پرمرلیگ دیگر را سپری کنی."

عادل فردوسی پور که برای نشریه ورلد ساکر انگلیس هم کار می‌کند، یکی از طرفداران سرسخت لیورپول است و به همین دلیل مورد توجه هواداران انگلیسی آن فیلدی‌ها هم قرار دارد.

کد خبر 447495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.