نقشه‌برداری گسترده در پروژه‌های عمرانی شهر

مدیرکل اجرا و نظارت معاونت عمران شهری اصفهان گفت: حوزه معاونت عمران شهری با عملیات گسترده نقشه‌برداری در پروژه‌های عمرانی در ماه اخیر ۳۹ هزار مترمربع و ۲۵ هزار متر مکعب عملیات نقشه‌برداری، نقش قابل توجهی در کنترل و راهبری عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر داشته است.

احمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث نقاط مبنا به روش تعیین موقعیت ماهواره‌ای در ۷۰ نقطه جی. پی. اس و برداشت حدود و ارتفاعات زمین طبیعی به وسیله دستگاه‌های توتال استیشن به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و کنترل جانمایی و تراز ارتفاعی پروژه‌ها به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و تصحیح حجم عملیات خاکی و سنگی ارائه دهنده توسط پیمانکار به مساحت ۲۵ هزار مترمکعب و همچنین کنترل نقشه‌های چون ساخت به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در پروژه‌های میدان امام حسین (ع) و چهارباغ، خیابان‌های ستاری، مقداد، اردیبهشت، نمایشگاه بین المللی و کندرو حبیب الهی و همچنین کلکتور پساب خیابان بابوکان از مهمترین فعالیت‌های اداره نقشه‌برداری حوزه اداره کل اجرا و نظارت معاونت عمران شهری به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های شهری اعم از احداث معابر، افزایش سرانه فضای شهری، ایجاد پارک‌ها، تسهیل در عبور و مرور شهر، ایجاد تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح و ایجاد مسیرهای ایمن برای شهروندان با استفاده از علوم فنی و مهندسی روز جهت طراحی و اجرای پروژه‌ها از وظایف معاونت عمران شهری است.

مدیرکل اجرا و نظارت معاونت عمران شهری اصفهان تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های اعلام شده جهت تسهیل در عبور و مرور جهت کاهش آلودگی‌ها و ارتقا فرهنگ سلامت، مرمت و بازسازی بافت‌های فرسوده و همچنین افزایش دسترسی به امکانات فرهنگی و رفاهی و توسعه فضای سبز شهری است.

کد خبر 447488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.