تعطیلی تمامی مراکز گردشگری اصفهان تا اطلاع ثانوی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از اوج‌گیری ویروس کرونا و دستور ستاد مربوطه، مجموعه شهر رویاها و تمام بخش‌های تفریحی و گردشگری واقع در کوه صفه مانند رستوران و تله کابین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراکز تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و گردشگران با توجه به ادامه روند مقابله با شیوع ویروس COVID۱۹ و در راستای حفظ سلامت عموم مردم، در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه خدماتی را ارائه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: مراکز تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شامل منطقه نمونه گردشگری صفه (تله‌کابین، بولینگ، بیلیارد، شهربازی صفه، زیپ‌لاین و پل‌معلق)، پارک جنگلی ناژوان (تله‌سی‌یژ ناژوان) و پارک شرق (مجموعه بزرگ شهربازی شهر رویاها و کارتینگ رویاها) است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان این بیماری و ابراز امیدواری جهت رفع کامل مشکلات پیش آمده به شهروندان توصیه می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 447486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.