برخورد قانونی تاکسی دارانی که مسافر بدون ماسک سوار می کنند

با اجرای طرح رعایت فاصله گذاری اجتماعی به رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی، بنا شده تاکسی‌ها به جای چهار سرنشین سه سرنشین سوار کنند و کرایه نفر چهارم بین سایر مسافران سرشکن شود.

به گزارش ایمنا، محمد یساولی با اشاره به عزم جدی این سازمان در برخورد با تاکسی‌دارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اظهار کرد: با اجرای طرح رعایت فاصله گذاری اجتماعی به رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی، بنا شده تاکسی‌ها به جای چهار سرنشین سه سرنشین سوار کنند و کرایه نفر چهارم بین سایر مسافران سرشکن شود.

وی با بیان اینکه ورود افراد بدون ماسک به تاکسی‌ها ممنوع است، افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رانندگان باید از سوار کردن افراد بدون ماسک خودداری کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: در صورت توجه نکردن به دستورالعمل ستاد کرونا، با رانندگان متخلف برخورد مقتضی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سه نفره بودن تاکسی‌ها هم به نفع راننده‌ها وهم به نفع مسافران است، گفت: صبر کردن برای تکمیل ظرفیت تاکسی و فشرده نشستن سه مسافر در صندلی عقب از جمله مشکلات تاکسی‌های چهار نفره بود که رفع شده است.

یساولی اضافه کرد: در حال بررسی دائمی شدن طرح سه مسافر شدن تاکسی‌ها هستیم و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

کد خبر 447470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.