آغاز موج دوم بارش های پاییزی اصفهان از دوشنبه

کارشناس اداره پیشبینی هواشناسی از تداوم ناپایداریهای جوی در سطح استان اصفهان تا سه شنبه هفته پیش رو خبرداد و گفت: روز دوشنبه ۱۴ مهر با تقویت امواج ناپایدار، احتمال بارندگی به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا T اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان تا دو روز آینده است از این رو افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده پدیده غالب بسیاری از مناطق به ویژه جنوب غرب و شمال استان خواهد بود.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت اخیر، افزود: بیشترین بارش به ترتیب از کاشان با میانگین ۲ میلی متر، گلپایگان با میانگین هشت دهم و چادگان با میانگین ۶ دهم میلی متر گزارش شده است.

علی عسگریان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی تا سه شنبه هفته پیش رو در سطح استان اصفهان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه چهاردهم مهرماه با تقویت امواج ناپایدار احتمال بارندگی به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی آران و بیدگل با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد بالای به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 447459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.