امشب آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

فرصت مجدد برای ثبت نام جاماندگان شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی امشب پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام جاماندگان شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه ۹ مهر آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه ۱۰ مهر پایان می‌پذیرد.

داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و اعلام حضور در مصاحبه علمی اقدام نمایند.

داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت نام در سامانه کرده‌اند نیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی، پژوهشی خود اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد و عدم ثبت نام در سامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

پیش از این و بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی که زمان‌بندی آن تا پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود، لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

کد خبر 447426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.