اصلاح‌طلبان حرف جدیدی برای گفتن ندارند

یک عضو حزب کارگزاران و سازندگی گفت: اصلاح طلبان همیشه بر تکیه به رأی مردم و جدی گرفتن انتخابات تاکید دارند، اما در حال حاضر برای فضا برای حضور آنها مناسب نیست و بعید است اگر شخصی با حمایت اصلاح طلبان به قدرت برسد، بتواند فضای فعلی را تغییر دهد.

حمید آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون صحبت‌های موسوی لاری برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند. با مواضع کلیشه‌ای گذشته و بدون ارائه راهکار برای خروج از بن بست‌های کلان کشور، حتی اگر در دستگاه اجرایی هم قرار بگیرند، نمی‌توانند مشکلی را حل کنند.

وی افزود: اصلاح طلبان همیشه بر تکیه به رأی مردم و جدی گرفتن انتخابات تاکید دارند، اما در حال حاضر برای فضا برای حضور آنها مناسب نیست و بعید است اگر شخصی با حمایت اصلاح طلبان به قدرت برسد، بتواند فضای فعلی را تغییر دهد.

این عضو حزب کارگزاران و سازندگی تاکید کرد: مواضع رسمی حزب کارگزاران در انتخابات ۱۴۰۰ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما در صورتیکه این حزب در آبانماه تصمیم به ایجاد شورای هماهنگی داشته باشد و در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کند، اشتباه محض است؛ زیرا ایجاد شورای هماهنگی بدون حرف جدیدی از سوی اصلاح طلبان حرف جدید داشته باشند بیهوده است.

کد خبر 447400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.