خانه جوان همدان شروع بکار کرد

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: خانه جوان همدان با حداقل امکانات و بودجه و تنها با استفاده از توان و خلاقیت جوانان توانست فعالیت‌ خود را آغاز کند و به عنوان دبیرخانه شبکه ملی رسانه و فضای مجازی جوانان کشور معرفی شود.

رضوان سلماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وجود تشکل‌های حوزه جوانان در هر شهری به شرط بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای این قشر از جامعه می‌تواند اثرات مطلوب و بسیار خوبی را در شهر یا کشور همراه داشته باشد.

وی افزود: اعتماد به جوانان و سپردن کار به آنان، ضمن ایجاد زمینه‌های رشد و تعالی برای آن‌ها می‌تواند تجربه‌های خوبی را نیز برایشان همراه داشته باشد که در آینده کاری و زندگی جوانان بسیار مؤثر است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: سپردن مسئولیت به افراد جوانی که نیرو و انگیزه فراوان دارند منجر به ایجاد تغییر و تحول در نگاه جامعه می‌شود و استفاده از رویکردهای جدید توسط جوانان در برنامه‌ریزی و اجرا، اثرات اجتماعی خوبی دارد.

سلماسی اضافه کرد: خانه جوان همدان با رویکرد ایجاد فضای باز فعالیت برای همه جوانان شهر و انجام فعالیت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی به خصوص در قالب فضای مجازی و تولید محتوا، برنامه‌های مختلف آموزشی یا اجرایی خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه با حداقل امکانات و بودجه و تنها با استفاده از توان و خلاقیت جوانان توانست یک فضای حضور و گفتگوی سالم و خوب با حداکثر بهره‌برداری را برای همه جوانان همدانی ایجاد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: فعالیت‌های خوب این مجموعه موجب شد تا خانه جوان همدان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی رسانه و فضای مجازی جوانان کشور نیز معرفی شود.

کد خبر 447391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.