ضرورت تسریع در اجرای سیاست‌های دولت در بخش مسکن

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه این طرح که به صورت ملی در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: باید بتواند بخش مهمی از نیاز مسکن اقشار مردم کشورمان را تأمین کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه در سال پایانی دولت باید شتاب بیشتری به فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور دهیم، اظهار کرد: یکی از راهبردهای مهم که در دستور کار جدی دولت هم قرار دارد، طرح اقدام ملی مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح که به صورت ملی در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: باید بتواند بخش مهمی از نیاز مسکن اقشار مردم کشورمان را تأمین کند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: برای پیشبرد این موضوع و جهت هماهنگی بهتر برنامه‌ها در استانداری‌های کشور بنا داریم نشستی مشترک با وزیر راه و شهرسازی برگزار کنیم.

جمالی‌نژاد عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در طرح اقدام ملی مسکن، مساله تفویض اختیارات لازم به استانداری‌ها است که باید در این خصوص تدابیر لازم را داشته باشیم.

وی به موضوع تقویت زیرساخت‌های اربعین در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان اشاره کرد و گفت: امسال مراسم سفر اربعین برگزار نمی‌شود، اما این امر نباید مانع از این شود که پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در این استان‌ها رها شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن بارش‌ها و بارندگی‌ها در کشور در فصل پاییز و زمستان بایستی آمادگی مقابله و مهار بحران را داشته باشیم و تلاش کنیم با اقدامات پیشگیرانه نظیر لایروبی رودخانه‌ها از وقوع سیل و سیلاب جلوگیری کنیم.

کد خبر 447386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.