۱۰ هزار موتور برقی به خیابان های مشهد می‌آید

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: طرح جایگزینی ۱۰ هزار موتور برقی با موتورهای فرسوده به زودی و در آینده ای نزدیک، آغاز می شود که اولویت اجرای طرح با ۲۰ هزار موتور پیک است.

به گزارش ایمنا، علی باخرد در این باره اظهار کرد: طرح جایگزینی موتورهای برقی با موتورهای بنزینی فرسوده و توسعه استفاده از آن آغاز شده است، متقاضیان استفاده از این موتورها می‌توانند به زودی در سامانه‌ای که به همین منظور ایجاد شده، ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اولویت بندی در نظر گرفته شده برای استفاده از این طرح، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار موتور با کاربری‌هایی مانند پیک موتوری، پیک رستوران و … در مشهد فعال هستند که در اولویت استفاده از این طرح برای تعویض موتورهای بنزینی فرسوده با موتور برقی قرار دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: سایر متقاضیان نیز می‌توانند با ثبت نام در این طرح از موتور برقی به عنوان وسیله‌ای ایمن و پاک استفاده کنند و در کاهش آلودگی هوای شهر تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تسهیلات بسیار خوبی برای خریداران از سوی شهرداری و شورای شهر مشهد در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی لازم نیز انجام شده است.

باخرد افزود: زمان ثبت نام و آدرس سامانه برای ثبت نام از متقاضیان استفاده از ۱۰ هزار موتور برقی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 447384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.