اتمام عملیات ساماندهی بلوار سروستان و خیابان انتهایی شهرک مخابرات در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی بلوار سروستان واقع در خیابان ارغوانیه و خیابان انتهایی شهرک مخابرات به اتمام رسیده است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساماندهی بلوار سروستان و خیابان انتهایی شهرک مخابرات به طول ۸۰۰ متر با تخصیص یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروزه خیابان‌های هر شهری نمودی از فرهنگ جامعه آن شهر است، افزود: توجه و رسیدگی فضایی بلوارهای شهری به عنوان عنصری مهم و قابل رؤیت جهت رفع نیازهای عملکردی و فعالیت‌های اجتماعی، از ضروریات اصلی ساماندهی فضاهای شهری است که فرم کالبدی و کیفیت ادراکی و بصری آنها نیز باید مورد آمایش قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: جدول‌گذاری و محوطه سازی از جمله خدمات شهرداری‌ها است که برای تقسیم محوطه‌ها و محیط‌های مختلف در شهر به منظور ایجاد خیابان‌های فرعی و اصلی، فضاهای استراحت و سبز، پیاده روها انجام می‌شود.

وی گفت: انجام اصولی و فنی جدول‌گذاری و محوطه سازی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا داشتن روسازی خوب و جدول بندی زیبا و تمیز از نظر دید و منظر شهری حائز اهمیت بوده و برای تحقق آن باید بسترسازی، زیرسازی و روسازی آن و همچنین جدول گذاری و آب‌روسازی به منظور تقسیم محوطه به خیابان‌های اصلی و فرعی، پیاده‌روها، فضاهای سبز و بالاخره جمع آوری سطحی طبق اصول فنی و با دقت کامل اجرا شود.

قاسمی اظهار کرد: منطقه ۱۵ سعی کرده این موارد را در انجام عملیات ساماندهی بلوار سروستان واقع در خیابان ارغوانیه و خیابان انتهایی شهرک مخابرات به صورت استاندارد و دقیق انجام و در حد مطلوب اجرا کند.

وی با بیان اینکه عملیات ساماندهی بلوار سروستان واقع در خیابان ارغوانیه و خیابان انتهایی شهرک مخابرات به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است، تصریح کرد: این پروژه به طول ۸۰۰ متر، هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال داشته است که بهره برداری از آن در تسهیل عبور و مرور شهروندان تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری این منطقه نقش مهمی خواهد داشت.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن ملزومات و شرایط مالی لازم اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی با هدف بهسازی وضعیت معابر شهری، جهت افزایش رضایتمندی شهروندان در سطح منطقه تداوم خواهد یافت.

کد خبر 447382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.