تدابیر شهرداری قزوین برای کاهش شیوع کرونا

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین با اشاره به افزایش بی‌رویه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح استان گفت: عبور از این وضعیت بحرانی نیازمند مشارکت همگانی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت توسط دستگاه‌هاست.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم سلیمی اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای استان، تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مجموعه شهرداری ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان در زمینه افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و تعداد فوت‌شدگان ناشی از این بیماری، گفت: از تمامی بخش‌های زیرمجموعه شهرداری درخواست می‌کنیم که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده، از برگزاری جلسات، همایش‌ها و کمیسیون‌های غیرضروری خودداری کرده و جلسات ضروری را به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین اضافه کرد: با توجه به مصوبه دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرداری، ورود افراد بدون ماسک به تمامی حوزه‌های شهرداری ممنوع بوده و ضروری است انتظامات هر مجموعه از پذیرش و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممانعت کنند.

سلیمی‌مقدم با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌ویژه استفاده دائمی از ماسک توسط تمامی کارکنان و مراجعان و گندزدایی محیط‌های اداری حوزه‌های شهرداری، تاکید کرد: از تمامی شاغلان در مجموعه شهرداری قزوین درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده علائم بیماری بر اساس پروتکل‌های تعریف‌شده توسط وزارت بهداشت عمل کرده و تا زمان اطمینان از منفی بودن تست کرونا، شرایط قرنطینه فردی را رعایت کنند.

کد خبر 447379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.