روزنامه‌های ورزشی ۱۰ مهر؛ هرگز یک ایرانی را تحقیر نکن

در حالی که که یکی از بازیکنان پاختاکور بعد از درآمدن قرعه پرسپولیس بازی با تیم‌های ایرانی را آوانس دانسته بود، پرسپولیس با یک نمایش یک‌طرفه و قدرتمندانه حریف ازبک را به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه ۱۰ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "مجیدی به نیمکت استقلال نزدیک شد" مدعی شد بعد از برکناری سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال فرهاد مجیدی بار دیگر به نیمکت استقلال نزدیک شده است، موضوعی که البته دور از انتظار نیز نیست.

"گل" با عنوان"لک کاندیدای پیراهن شماره یک تیم اسکوچیچ" به درخشش حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس پرداخت، درخششی که در کنار مصدومیت بیرانوند و افت نسبی نیازمند و حسینی می‌تواند او را به دروازه بان اول تیم ملی بدل کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "برکناری سعادتمند بدون جلسه" به برکناری مدیرعامل پرحاشیه استقلال پرداخت، برکناری که به دلایلی همچون سفر بی موقع به ایتالیا و خدشه دار کردن نام استقلال انجام شد، این در حالی است که ظهر دیروز و درست قبل از اعلام برکناری سعادتمند او خبر توافق با الکس نوری را منتشر کرد تا آمدن این سرمربی نیز در هاله‌ای از ابهام باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "وکیل مسی به کمک فوتبال ایران می‌آید" به احتمال بالای ورود خوان کرسپو وکیل لیونل مسی به پرونده ولموتس و فدراسیون فوتبال ایران پرداخت، پرونده‌ای که گویا فدراسیون نشینان به اهمیت مبلغ بالای آن و خطرات این مبلغ برای فوتبال ایران پی برده‌اند.

"ایران ورزشی" با عنوان"مهار ناپذیر" به پیروزی مقتدرانه پرسپولیس در یک بازی یک طرفه مقابل پاختاکور پرداخت، نتیجه و پیروزی که برای سومین بار در چهار سال گذشته پرسپولیس را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسانده و گویا این بار سرخ‌پوشان این بار به چیزی کمتر از قهرمانی آسیا راضی نمی‌شوند.

"شوت" با عنوان "باخت تاگور" به پیروزی پرسپولیس در مصاف حساس با پاختاکور پرداخت و خطاب به بازیکن پاختاکور که گفته بود بازی با تیم‌های ایرانی برای ما آوانس است نوشت"مستر پیتر هرگز یک ایرانی را تحقیر نکن"

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"آل کبیر" به درخشش ستاره خط حمله سرخ‌پوشان یعنی عیسی آل کثیر در مصاف با پاختاکور پرداخت، رقیبی که همچون السد قطر و التعاون عربستان قربانی انگیزه و نبوغ مهاجم خوش آتیه پرسپولیس شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "هواداران سپاهان به ساکت و محرم اعتماد فوق العاده‌ای دارند" به اظهارات فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان پرداخت، کسی که معتقد است نمایش سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا سکوی آغاز تحول طلایی‌پوشان بوده است.

کد خبر 447376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.