تساوی بدون گل پرسپولیس و پاختاکور ۱۰ نفره/ فرصت سوزی آل‌کثیر

پرسپولیس در حالی که از دقیقه ۱۵پاختاکور ۱۰ نفره شده بود، در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل مقابل این تیم ازبکی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاختاکوری‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. آن‌ها با قدرت بدنی بالا و زدن ضربه نخست توانستند پرسپولیسی‌ها را عقب برانند و تحت فشار قرار دهند. ازبک‌ها در دقایق ابتدایی برنامه مشخصی برای ارسال و حرکت از سمت راست دفاع پرسپولیس به وسیله ماشاریپوف داشته و چندین بار توپ را روی دروازه لک ریختند و حتی اگر با دقت بودند شاید خیلی زود دروازه نماینده ایران باز شده بود.

دقیقه ۱۵ خطای ماشاریپوف روی کمال کامیابی‌نیا باعث شد تا داور اردنی دست به کارت شودو کارت زرد را به بازیکن ازبکستانی نشان دهد اما پس از بازرسی ویدئویی، مخادمه نظرش را تغییر داده و ماشاریپوف را از زمین بازی اخراج کرد.

در ادامه، بازی کمی متعادل شد ولی به نظر می‌رسید پاختاکور قصد عقب‌نشینی ندارد. با این حال در آخرین دقایق نیمه نخست بازی خود را کامل دیکته کرد و حتی آل‌کثیر این فرصت را داشت تا سرخ‌ها را پیش بیندازد اما نتوانست به خوبی ضربه سر بزند تا بازی با تساوی دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی به پایان می‌رسد.

کد خبر 447356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.