پیروزی شیرین سپاهان مقابل شهرداری ارومیه

چهارشنبه ۹ مهر ماه سپاهان در اصفهان به مصاف تیم مدعی شهرداری ارومیه رفت که بازی با نتیجه سه بر یک به سود آن تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ چهارشنبه ۹ مهر ماه_ تیم سپاهان اصفهان در چهار چوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه ۲۵ آبان میزبان شهرداری ارومیه بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید.

ست اول:
شروع بازی با سپاهان بود ولی با خراب کردن سرویس شهرداری ارومیه اولین امتیاز را گرفت. پس از سه امتیاز که سپاهان از دست داد، موفق شد امتیاز چهارم را بگیرد. شهرداری ارومیه با برتری نسبی که دارد خود را سه امتیاز پیش انداخت و اولین وقت استراحت فنی را با نتیجه ۵ بر ۸ گرفت. بعد از وقت استراحت فنی اول سپاهان توانست بازی را به تساوی بکشاند، این تیم موفق می‌شود برای اولین بار در این ست با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ پیش بیفتد. دو تیم با تمام توان خود بازی کردند اجازه ندادند امتیازی بسوزد. سپاهان با رسیدن به امتیاز ۱۶ دومین وقت استراحت فنی را گرفت. سپاهان در اوایل بازی عملکرد خوبی نداشت، اما هرچه از این دیدار گذشت این تیم امتیازات بیشتری نسبت به شهرداری ارومیه گرفت و توانست ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود تمام کند.

ست دوم:
در این ست هم امتیاز نخست را شهرداری ارومیه گرفت، با بازی بهتر ۸ بر ۳ پیش افتاد و اولین وقت استراحت فنی را گرفت. بعد از وقت استراحت فنی اول سپاهان مانند ست قبل بازی بهتری ارائه داد و اختلاف را به یک امتیاز رساند. شهرداری ارومیه اجازه نداد سپاهان پیش بیفتد وقت استراحت فنی دوم را هم با نتیجه ۱۵ بر ۱۶ گرفت. سپاهان با جبران امتیازهای از دست رفته در امتیاز ۲۴ با شهرداری ارومیه به تساوی رسید که در نهایت شهرداری ارومیه با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ ست دوم را به نفع خود تمام کرد.

ست سوم:
در ست سوم مانند دو ست قبل شهرداری ارومیه نخستین امتیاز را گرفت، سپاهان با رسیدن به امتیاز ۸ از حریف خود پیش افتاد و اولین وقت استراحت فنی را گرفت. سپاهان با نتیجه ۱۲ بر ۸ به امتیاز گیری ادامه داد، این تیم با گرفتن امتیاز ۱۶ به وقت استراحت فنی دوم رفت. شهرداری ارومیه با گرفتن چند امتیاز اختلاف را به ۳ رساند. در این ست بازیکنان سپاهان انگیزه بیشتری برای پیروزی دارند، شهرداری ارومیه به دلیل عدم تمرکز امتیازات را راحت از دست می‌دهد. سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ ست سوم را به نام خود تمام کرد.

ست چهارم:
ست چهارم با امتیاز گیری سپاهان آغاز شد که با نتیجه ۸ بر ۴ این تیم وقت استراحت فنی اول را گرفت. شهرداری ارومیه اختلاف را به یک امتیاز رساند، اما این سپاهان است که اجازه امتیاز گیری بیشتر به شهرداری ارومیه نداد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ وقت استراحت فنی دوم را گرفت. سپاهان به امتیاز گیری ادامه داد و اختلاف را به شش رساند. در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 447327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.