افزایش امکانات خدماتی آتش‌نشانان کهریزک/ پروژه‌های در دست اقدام شهرداری پرند

در این بسته خبری از توزیع کارت بلیط رایگان میان شهروندان قرچکی تا راه اندازی جایگاه سوخت شهرداری دوگنبدان و جمع‌آوری متکدیان میاندوآب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تخصیص اعتبار جهت تقویت سیستم آتش نشانی فردیس

مجتبی قاسمی، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تقویت سیستم آتش نشانی شهر فردیس در بودجه ۹۹ اختصاص یافته است.

جمع‌آوری متکدیان میاندوآب

وحید اصغری‌پور، سرپرست شهرداری میاندوآب با اشاره به اینکه برخورد جدی با پدیده تکدی‌گری در دستور کار این شهرداری قرار گرفته، گفت: طرح جمع‌آوری و برخورد با متکدیان به طور جدی توسط اکیپ گشت شهری متشکل از نیروی انتظامی، بهزیستی و شهرداری در این شهر آغاز شده است.

واحدهای فاقد پروانه، خسارتی دریافت نمی‌کنند

امیر قادری، معاون بازسازی و باز توانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مرتبط از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنند و به واحدهایی که در حریم رودخانه ساخته می‌شود، خسارت پرداخت نخواهد شد.

افزایش امکانات خدماتی آتش نشانان کهریزک

علی یحیی پور، شهردار کهریزک به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان از امکانات و تجهیزات موجود در ایستگاه‌ها بازدید کرد و قول داد تا در اسرع وقت تدابیر و دستورات لازم را نسبت به ارتقای کمیت و کیفیت امکانات خدماتی نیروهای آتش نشانی اتخاذ کند.

توزیع کارت بلیط رایگان میان شهروندان قرچکی

محسن خرمی، شریف شهردار قرچک گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، توسط عوامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قرچک، هزار و ۵۰۰ فقره کارت بلیط رایگان در پایانه جوانمرد قصاب به منظور ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی کرایه در بین شهروندان توزیع شد.

پروژه‌های در دست اقدام پرند

خیز دوم شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای احداث پروژه‌های عمرانی نظیر سوله ورزشی فاز صفر، خانه کشتی، مجموعه ورزشی زورخانه، سرای محله و کتابخانه، ساختمان مرکزی شهرداری و آسفالت مکانیزه معابر شهر برای دهه فجر سال جاری برداشته شده است.

رانندگان بیرجندی تسهیلات کرونا دریافت کردند

یدالله غلامپور، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از پرداخت تسهیلات کرونا به ۸۰ درصد رانندگان خودروهای عمومی خبر داد.

آتش‌نشانان گلپایگانی درجه دار شدند

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: به مناسبت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اعطای ارتقا درجه تعدادی از پرسنل شهرداری گلپایگان انجام شد.

راه اندازی جایگاه سوخت شهرداری دو گنبدان

مسعود ظفری، شهردار دو گنبدان گفت: جایگاه عرضه سوخت (CNG) شهر دو گنبدان با هدف ارائه خدمات سوختی به خودروهای دو گانه سوز از سوی شهرداری مجدداً راه اندازی شد.

ایمن سازی بازار تاریخی ارومیه در مراحل پایانی

ابراهیم شاد قوشچی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: بازار تاریخی این شهر که یکی از خطرناک‌ترین بازارها در صورت وقوع حوادث از جمله آتش سوزی بود، در مراحل پایانی ایمن سازی قرار دارد.

کد خبر 447302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.